Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:47:05 GMT

16 آذر تبلور ظلم ستیزی و بیداری دانشجویان است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۵۳۱۲

16 آذر تبلور ظلم ستیزی و بیداری دانشجویان است

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی دوشنبه شب در نشست با اعضای کمیسیون دانشجویی استان بوشهر افزود: 16 آذر نقطه عطفی در فعالیتهای سیاسی دانشجویان و یادآور مبارزه شجاعانه و عزتمندانه دانشجویان بر علیه نظام سلطه و استکبار است.
وی بیان کرد: دانشجویان در 16 آذر سال 1332 سینه خود را در مقابل ظالمان و سلطه‌طلبان سپر کردند و با خون پاک خود در گذر زمان فریاد استکبار ستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خورشیدی با اشاره به نقش و جایگاه دانشجویان در توسعه و پیشرفت جامعه بیان کرد: فرهنگ مطالبه‌گری در دوران تحصیل جوانان در مراکز آموزش عالی به اوج خود می ‌رسد که نشان از جایگاه این قشر در توسعه و پیشرفت جامعه است.
وی گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مراسم 16 آذر امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار و در این راستا هیچ مراسمی که از سوی دستگاه متولی مجوز برگزاری گرفته شده نباید لغو شود.
خورشیدی اظهار داشت: مجموعه مدیران و مسئولان دانشگاهی، برپایی مراسم‌های روز دانشجو را به دانشجویان واگذار و حمایت لازم را از آنان به منظور برگزاری باشکوه این روز داشته باشند.
وی بیان کرد: این مراسم‌ها که از سوی یک تشکل دانشجویی معتقد به نظام برگزار می‌شود در عمل در سیاست کشور مشارکت کرده و بدین ترتیب تعلق خود را به نظام سیاسی اعلام می‌کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: باید راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قشر دانشجو فراهم شود چراکه این دانشجویان مدیران آینده جامعه به حساب می آیند.
وی تصریح کرد: موفقیت‌های پی در پی دانشجویان ایرانی در عرصه‌های علمی و پژوهشی نشان دهنده سهم مهم این قشر در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور است.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش عالی استکبار پیروزی انقلاب اسلامی توسعه و پیشرفت دانشجو منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به تحولات اروپا و آمریکا گفت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا است.

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تلاش امام جعفر صادق (ع) در راستای گسترش اندیشه اسلام بود و در دوران امامت خویش چند کار اساسی انجام دادند که ثمرات آن را امروز در جامعه شیعی شاهد هستیم.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده زمان خروج آمریکا از برجام و اعلام کاهش گام به گامی تعهدات هسته‌ای است، امام راحل درباره آمریکا می‌فرماید؛ این ابر قدرت‌ها می‌خواهند به همه جا مسلط شوند برخی دولت‌ها فکر می‌کنند که اگر در دامن آمریکا بروند موفق می‌شوند، اما بدانند اشتباه است.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هشت سال با صدام جنگ داشتیم این‌ها هر چقدر توانستند به رژیم بعثی کمک کردند، گفت: آمریکا هر چقدر طی این سال‌ها توانسته با کشور ما دشمنی کرده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

وی ادامه داد: امروز فرهیختگان دنیای اسلام جوانان اروپا و آمریکا را تحسین می‌کنند حقایقی که جمهوری اسلامی ۴۵ سال می‌گوید کسی باور نمی‌کرد، اما امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند خدا را شکر بیداری در جهان ایجاد شده البته جبهه استکبار همواره از بیداری اسلامی و ملت‌ها در هراس بودند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: استکبار جهانی برای اداره خود هیچ فردی برایشان مهم نیست هر کسی در عرصه بیداری قرار بگیرند برای اینکه خودشان بمانند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

امام جمعه رشت خطاب به همه مسؤولان اجرایی و قوای سه گانه کشور تصریح کرد: امروز شرایط خوبی حاکم است، امروز رسانه‌های جهانی به جان یکدیگر افتاده، صهیونیسم و استکبار جانی عقب نشینی کرده‌اند، اما گاهی مواقع دلخوری‌ها و مشکلاتی نیز در داخل است که باید توسط مسؤولان جبران و مشکلات رفع شوند.

دیگر خبرها

  • اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا نشانه بیداری جهانی است
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • توسعه تعریف «یهودستیزی» در آمریکا چه خطراتی دارد؟
  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد