Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین دور از جشنواره ملی حرکت که با شرکت ۶۲۰ نفر از فعالان علمی داخلی و خارجی در اصفهان برگزار شد، سه انجمن علمی کشتی سازی، مهندسی موتورهای دریایی و شیلات با کسب سه مقام افتخار آفریدند.

وی ادامه داد: انجمن علمی کشتی سازی دانشگاه در بخش فعالیت های خلاقانه گروه مهندسی، حائز مقام سوم شد، انجمن علمی مهندسی موتورهای دریایی در بخش مسابقه گروه مهندسی، به مقام شایسته تقدیر دست یافت و انجمن علمی شیلات در بخش فعالیت خلاقانه گروه منابع طبیعی مقام شایسته را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با یادآور شدن اینکه در این جشنواره یک هزار و ۳۵۵ اثر از ۱۰۶ دانشگاه کشور شرکت داشتند، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و حمایت و تشویق آن ها، شناسایی انجمن‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز ، آشنایی نخبه های علمی با صنایع و انتقال تجربه فعالیت‌های علمی موفق بوده است.

کد خبر 4474886

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره حرکت دانشگاه علوم و فنون خرمشهر شهرستان خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های این استان،گفت: همه تلاش واحدهای دانشگاهی و استان در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است.

  سید عبدالله میرغیاثی ۱۰ اردیبهشت در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ که به میزبانی چالوس برگزار شد با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است، اظهار کرد: این سند با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده است.

وی افزود: به عنوان یک سند بالادستی همه ما مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکردهای تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را طبق این سند پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مازندران یک استان حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالا است،تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ۱۳ واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت‌ها و منابع واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اولین گامی که در استان مازندران و در راستای سند تحول برداشتیم سعی شد در اواخر سال ۱۴۰۲ تمامی واحدهای دانشگاهی را برای یک بار به عنوان هیأت رئیسه داشته باشیم همچنین با رؤسای واحدهای دانشگاهی و کارشناسان حوزه‌های مربوطه نشستی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها برگزار شد.

میرغیاثی یادآور شد: بر اساس ظرفیت هر یک از واحدهای دانشگاهی برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا بتوان وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران به درجه مطلوب و مقبول برسد.

وی گفت: اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به منظور تشکیل جلسات گروه‌های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی برگزار شد.

این مسئول تاکید کرد: رئیس دانشگاه آزاد کشور این اجلاسیه را با مدیران گروه‌های کشوری علوم اجتماعی برگزار کرد تا در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت بگیرد تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب، کسری و کمبود دانشجو در دانشگاه را جبران کنیم.

میرغیاثی ادامه داد: اقبال کم دانشجویان و خانواده‌ها به دانش‌های علوم اجتماعی جای نگرانی دارد زیرا در جامعه‌ای که علوم انسانی رشد نکند و مبانی دانش انسانی مورد خدشه وارد شود، می‍‌تواند بر روی دیگر رشته‌ها هم تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود