Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه فقر غذایی در کودکان نیازمند می‌تواند در آینده مشکلات زیادی برای آن‌ها ایجاد کند ،گفت : مبارزه این نهاد با سو تغذیه کودکان با مشارکت وزارت بهداشت به شکل ویژه از سال ۸۴ آغاز شد و تا به امروز و با حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه زیر پنج سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه دو هزار و۸۷۰ کودک دچار سوءتغذیه زیر پنج سال در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ از خدمات این طرح بهره‌مند شدند ، گفت : افزون بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در قالب ۱۴ هزار و ۸۹۱ سبد غذایی در اختیار این کودکان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان افزود : هزینه هر سبد غذایی به‌صورت ماهیانه به کارت‌های مخصوص خرید مایحتاج این کودکان واریز می‌شود.

متین پور تعداد کودکان در انتظار دریافت خدمات این طرح در سطح استان را دو هزار و ۱۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: برای برطرف کردن مشکل سوءتغذیه این کودکان نیازمند کمک گسترده مردم نیکوکار اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه طرح هم‌سفره برای مشارکت نیکوکاران درزمینه حمایت از کودکان دچار سوءتغذیه ایجادشده است ، گفت : مردم عزیز اصفهان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://hamsofreh.ir  و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی این کودکان ، کمیته امداد را در مبارزه با سوءتغذیه کودکان نیازمند یاری کنند.

انتهای پیام/م

تشریح خدمات کمیته امداد اصفهان برای مقابله با سوءتغذیه کودکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند

یک مقام درمانی در غزه با اشاره به شرایط سخت و دشوار در این منطقه، اعلام کرد که کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه جان باختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیر بخش کودکان بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه تاکید کرد که نظام سلامت در این باریکه به کلی فرسوده شده و فروپاشیده است و اکنون شرایط بسیار سخت و دشواری برقرار است.

حسام ابو صفیه اظهار داشت: علی رغم درخواست‌های فراوان، کودکان زیادی را در نوار غزه به سبب سوء تغذیه از دست دادیم.

ابو صفیه تصریح کرد که شمال نوار غزه کاملا محاصره است و هیچگونه تجهیزات پزشکی در آنجا یافت نمی‌شود.

وی گفت لازم است فورا مقایر کافی سوخت برای همه بیمارستان‌ها ارسال شود و اجازه داده شود که تجهیزات لازم و کادر پزشکی به این منطقه اعزام شود.

صهیونیست‌ها ستون بهداشت غزه را تبدیل به قبرستان کردند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • به این دلیل چیپس نخورید!
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • کودک از چه سنی می‌تواند ماست بخورد؟
  • کودکان از چه سنی می‌توانند ماست بخورند؟
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه