Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@10:09:25 GMT

داماد جدید و میلیاردر ترامپ از نیجریه می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۵۹۲۲

به گزارش تسنیم، تیفانی ترامپ، دختر کوچکتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تابستان گذشته و هنگام گذراندن تعطیلات در یونان، با یک میلیاردر نیجریه‌ای نامزد شده است.

به نوشته نشریه استاندارد، دختر کوچکتر دونالد ترامپ که هم‌اکنون دانشجوی حقوق دانشگاه جورج‌تاون است، در بهار سال گذشته از نامزد پیشین خود، راس مکانیک، جدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیفانی ترامپ هم‌اکنون با یک جوان نیجریه‌ای میلیاردر به نام مایکل بولوس نامزد کرده است. با این حال مشخص نیست که آیا دونالد ترامپ با این اقدام دخترش موافق بوده و آن را تأیید کرده یا خیر، زیرا ترامپ پیشتر در اظهارنظری جنجال‌آفرین، کشورهای آفریقایی را «کشورهای چاه توالت» توصیف کرده بود.

طبق این گزارش، رابطه دختر ترامپ و این جوان ثروتمند نیجریه‌ای ظاهرا آنچنان جدی شده است که بولوس به همراه دختر رئیس جمهوری آمریکا در مراسم جشن شکرگزاری در تفرجگاه شخصی ترامپ در مار-آ-لاگوی فلوریدا حاضر شد.

مایکل بورلوس در لاگوس، پایتخت پیشین نیجریه بزرگ شده است و خانواده وی مالک «یک مجموعه اقتصادی چندین میلیارد دلاری در زمینه تجارت وسایل نقلیه، تجهیزات، فروش و ساخت‌وساز است،» ویژگی که می‌تواند وی را یک داماد مناسب برای دونالد ترامپ ثروتمند کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی، از سال ۱۳۵۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. وی با ساخت فیلم بچه‌های آسمان، جزء پنج نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

وی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود. اولین فیلم بلند وی به نام بدوک در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد.

از جمله آثار برتر مجید مجیدی می‌توان به خورشید، آن‌سوی ابرها، بید مجنون، محمد رسول الله، پدر، رنگ خدا، باران و آواز اشاره کرد. مجید مجیدی طی دوران فعالیت خود، جوایز بسیاری همچون جایزه هولدن برای بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم تورین، جایزه دلفین طلایی جشنواره بین المللی فیلم فستوریا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ هیئت داوران بنیاد فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • داستان جالب زباله گردی که پاکبان شهرداری شد | رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند
  • فیلم/ حمایت یک عروس و داماد از غزه
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»