Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شاهزادگان ناراضی که چندی پیش از سمت‌های خود با کودتای بن‌سلمان برکنار شدند، برای اولین بار با یکدیگر در یک مراسم در کنار احمد بن عبدالعزیز حضور پیدا و حضورشان را علنی کردند.

از آن زمانی که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از طریق پدر خود سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی اسباب برکناری متعب بن عبدالله وزیر از وزارت گارد ملی و محمد بن نایف از ولیعهدی و وزارت کشور فراهم کرد، متعب بن عبدالله و محمد بن نایف تنها در مناسبت‌های کمی حضور پیدا کردند، به تازگی در صفحات نزدیک به خاندان حاکم سعودی در فضای مجازی، تصاویر و ویدئوهایی منتشر شده که دو شاهزاده ناراضی را در کنار احمد بن عبدالعزیز نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده احمد و شاهزاده متعب در این مراسم، نمایش رقص شمشیر مشهور سعودی را اجرا کردند، آنها در جشن ازدواج نوه ملک عبدالله، شاهزاده عبدالله بن فیصل شرکت کردند که با دختر عمویش، شاهزاده لطیف بنت خالد ازدواج کرده است.

شماری از شاهزادگان سعودی به گرفتن عکس‌های یادگاری با شاهزاده احمد پرداختند، اکثر فرزندان ملک عبدالله در این مراسم عروسی شرکت کرده بودند.

از هفته‌های پیش اخبار ی منتشر شده مبنی بر اینکه احتمال دارد شاهزاده احمد بن عبدالعزیز نقش اصلی را در مرحله آتی ایفا کند یا منصب ولایت‌عهدی را برعهده بگیرد یا پادشاه عربستان شود، البته در صورتی که محمد بن سلمان رسما به دست داشتن در قتل Murder Murder جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد در کنسولگری سعودی در استانبول محکوم شود.

شاهزاده احمد بن عبدالعزیز چند هفته پیش و پس از چند ماه اقامت در تبعیدگاه اختیاری در اروپا به ریاض بازگشته بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهیداخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن مطلقه همیشه در صحنه تجاوز به زنان حضور داشت! / او در باند شیطانی چه نقشی داشت! ماجرای آزار و اذیت 4 دانش آموز اصفهانی در یک دبستان پسرانه / خانواده ها شوکه شدند قیمت ماشین دست دوم در بازار تهران +جدول زن تهرانی 3 روز در خانه دوست شوهرش زندانی بود!+عکس بسته حمایتی بازنشستگان بزودی واریز می شود+جزییات عروس پوتین سران عرب را به وسوسه انداخت+ فیلم زنم عصمت با یکی از دوستان صمیمی ام همخوابی شیطانی می کند سقط جنین دختر تهرانی در خانه مجردی پسر دانشجوی پزشکی / مینو زنده نماند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قاتل دختر 10 ساله نام خود را روی بدن مقتول خالکوبی کرد+ عکس کشف جسد یک زن در گاراژ خانه+عکس / جزییات زلزله در ورامین / وحشت اهالی جنوب تهران فیلم لحظه فرار بی ام و سوار از محاصره دزدان مسلح در خیابان خلوت خودکشی زن تبریزی در بیمارستان! آقای مجری یک دزد تمام عیار بود !+تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: بن سلمان اخبار قتل Murder روزنامه جشن مراسم شمشیر رقص عکس زندگی دختر زن مرد قتل من خودکشی شوم پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت

حمله با شمشیر در لندن پایتخت انگلیس یک کشته و چند زخمی از جمله دو پلیس بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک پسر نوجوان امروز سه‌شنبه در جریان یک حمله با شمشیر در شرق لندن کشته شد و دو پلیس به همراه چند نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

این مرد 36 ساله که ظاهرا یک شمشیر از نوع «سامورایی» داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در حساب ایکس خود این حمله را شوکه کننده خواند و نوشت: چنین خشونتی هیچ جایی در خیابان‌های ما ندارد.

پلیس لندن اعلام کرده است که هیچ انگیزه تروریستی در جریان این حمله با سلاح سرد وجود نداشته است.

حمله با سلاح سرد در استرالیا 6 کشته برجای گذاشت

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • (ویدئو) لحظه زمین‌گیر شدن مرد شمشیر به دست
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • ببینید | حمله هولناک یک مرد شمشیر سامورایی به مردم در خیابان
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین