Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- رييس دفتر رييس جمهوري با تاکيد بر اينکه دولت در خدمت رساني به مردم هيچ خط و مرزي را نمي شناسد، گفت: هيچ قدرتي نمي‌تواند به دولت، حکومت و نظام مورد حمايت مردم، آسيب بزند و دکتر روحاني تا آخر پاي قول‌هاي خود به مردم ايستاده است.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود واعظي عصر دوشنبه در جلسه‌اي با فعالان سياسي و تشکل‌هاي مردم نهاد استان سمنان، حضور پرشور مردم در استقبال از رئيس جمهوري در سفرهاي استاني را موجب خنثي شدن بسياري از توطئه‌ها و ياوه‌گويي‌هاي برخي قدرتمندان عليه ملت و کشور ايران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: در استان سمنان و شهرستان شاهرود که ميزبان رئيس جمهوري و کاروان تدبير و اميد خواهد بود نيز همه بايد با همفکري و وحدت دست به دست هم بدهيم تا حضور مردم در کنار مسوولان، پيام قوي منطقه‌اي و بين‌المللي در راستاي تثبيت و اقتدار نظام به ارمغان داشته باشد.
واعظي با بيان اينکه رقابت‌هاي انتخاباتي در دوران انتخابات بايد پس از پايان انتخابات به اتمام برسد و همه در راستاي توسعه و آباداني کشور تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دولت به آحاد مردم، گروه‌ها و جريان هاي فکري تعلق داشته و ما بايد صداي همگان را بشنويم، اما در مديريت‌هاي اصلي بايد کساني را برگزينيم که مشي و نگرش دولت که نظر اکثريت مردم است را قبول داشته و براي اهداف آن تلاش کنند.
رئيس دفتر رئيس‌جمهوري ادامه داد: بايد مديران و مسئولان کشور براساس شايستگي‌ها و توانمندي‌ها انتخاب شوند و نبايد به کارگزاران نظام و دلسوزاني که آمادگي دارند تجربيات و توانمندي‌هاي خود را براي پيشرفت کشور به ميدان بياورند، برچسب‌هاي گوناگون زده شود.
وي با اشاره به وعده‌هاي رئيس جمهوري به مردم در دوران انتخابات، اظهار داشت: دکتر روحاني همواره نسبت به رفع مشکلات معيشتي مردم تأکيد داشته و هرگز از وعده‌هاي خود به مردم عقب‌نشيني نکرده و تا آخر پاي قول‌هاي خود به مردم ايستاده است.
رئيس دفتر رئيس‌جمهوري تأکيد کرد: همه مسئولان و اعضاي دولت متعلق به ملت ايران هستند و به خدمت خود به اين ملت افتخار مي‌کنند.
واعظي با اشاره به اينکه اختلافات سياسي هرگز نبايد در خدمت رساني به مردم خللي ايجاد کند، گفت: دولت تدبير و اميد در خدمت‌رساني به مردم هيچ خط و مرزي را نمي‌شناسد و معتقديم همه کساني که در سراسر کشور به گونه‌اي اعضاي دولت به شمار مي‌روند بايد به وظيفه خود براي خدمت به مردم عمل کرده و در اين مسير تلاش کنند.
وي با اشاره به شرايط کشور پيش از آغاز فعاليت دولت تدبير و اميد، افزود: کشور پيش از دولت يازدهم با رشد منفي و تورم بالا روبرو بود و دولت يازدهم تلاش خوبي در مهار تورم و افزايش رشد، به انجام رساند و توانست بيش از دو سال تورم را کنترل کند. اکنون نيز سياست و رويکرد دولت در زمينه مسايل اقتصادي تغيير نکرده است و ما بايد تلاش کنيم تا از فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي کشور به خوبي استفاده کنيم.
واعظي با بيان اينکه دولت همواره از نقد دلسوزانه استقبال کرده و حاضر به شنيدن نقد است، گفت: متأسفانه در برخي موارد انتقاد از دولت جاي خود را به تخريب و توهين مي‌دهد.
رئيس دفتر رئيس‌جمهوري افزود: دولت نسبت به مشکلات و مسايل استان سمنان به خوبي آگاه است و نسبت به رفع اين مشکلات اهتمام و جديت دارد.
پيش از سخنان دکتر واعظي چند نفر از فعالان سياسي و نمايندگان تشکل‌هاي مردم نهاد استان سمنان به بيان ديدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پيرامون مسايل مختلف سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي اين استان پرداختند.
سيام**1058**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • خلجی: ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است