Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دختر بچه ایلامی که با خوردن آب چشمه دچار مشکل تنفسی وخونریزی از ناحیه دهان  شده بود بعد از دو ماه متوجه وجود زالو در دماغ او شدند.

                    دریافت فیلم             کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام چوار دختربچه زالو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی نتانیاهو در جنگ غزه جای نگرانی دارد!

اکنون بیش از پنج ماه است که از جنگ در غزه میگذرد و مخالفان داخلی نتانیاهو، نسبت به ادامه جنگ تحت رهبری وی هشدار میدهند.

سرویس جهان مشرق - وب سایت عبری زبان معاریو، در گزارشی با اشاره به جنگ غزه، نقش نتانیاهو به عنوان مدیریت کننده اصلی جنگ، این مسئله را نگران کننده میخواند. معاریو نسبت به این امر که بنیامین نتانیاهو، واقعیت جنگ را نادیده میگیرد، هشدار میدهد. در این گزارش آمده است:

«واقعیت ها گویای همه چیز هستند. در زمانی که نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، بارها تاکید و تلاش می کند ما را متقاعد کند "پیروزی نهایی نزدیک و در دسترس ماست"، باید نگاه دقیق تری به واقعیت بیندازیم. اینها حقایق است: پس از پنج ماه جنگ، نه تنها حماس هنوز شکست نخورده است، بلکه همچنان آنچه را که در نوار غزه می گذرد کنترل می کند.»

«با وجود حملات ارتش اسرائیل به غزه، سازمان حماس هنوز ۱۳۰ اسیر اسرائیلی در دستش دارد که وضعیت آنها نامشخص است. زمانی که نتانیاهو با خودپسندی خاص خود جلوی دوربین ها قرار می گیرد و به صورت رسمی مسئولیت ترور نفر شماره چهارم حماس، صالح العاروری که ژانویه گذشته در بیروت ترور شد را بر عهده میگیرد و وقتی با تمسخر و فخرفروشی می افزاید: نفر چهارم رفت، رفتن نفر سه، دو و یک در راه است» و با لحنی کنایه آمیز تأکید می کند: "پیروزی نزدیک است"، باعث نگرانی می شود.»

با رهبری نتانیاهو، درباره آینده جنگ در غزه نگرانی وجود دارد

«به نظر می رسد که نتانیاهو از واقعیات موجود دور شده است و از آنچه در اطرافش می گذرد آگاه نیست. راه دیگری برای توضیح رفتار او وجود ندارد. بدتر از همه، این سناریو است که در وضعیت فعلی هنوز درباره این مسئله که چه کسی نوار غزه و چگونگی ادامه زندگی ۲ میلیون ساکن آن را باید مدیریت کند، تعیین نشده و این وضعیت ادامه داشته باشد.»

«در این سناریو، نتانیاهو این جنگ را به یک شکست وحشتناک تبدیل می کند، به دستاوردهای ارتش اسرائیل و قدرت بازدارندگی آن آسیب می رساند و اوضاع را در مرز شمالی و یهودیه و سامره پیچیده می کند. در کنار همه اینها، تسلیم شدن نتانیاهو در برابر فشار شرکای سیاسی خود در دولت ائتلافی و ترس وحشتناک وی از سرنگونی دولتش به دلیل امتناع از پذیرش دکترین اسموتریچ و بن گویر، وضعیت را به جای یک پیروزی نهایی به یک فاجعه برگشت ناپذیر خواهد کشاند.»

دیگر خبرها

  • قطع آب آشامیدنی ۵ روستای معمولان با طغیان «کشکان»/ تخلیه یک روستا
  • بارش شدید باران، امشب، دوشنبه ۲۸ اسفند در چوار
  • بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم
  • فرماندهی نتانیاهو در جنگ غزه جای نگرانی دارد!
  • اهداء ۱۲ مورد جهیزیه به نوعروسان چوار
  • کاخ‌ سفید : از برخی عملیات نظامی اسرائیل نگرانی داریم
  • عید نوعروسان چوار، شیرین‌تر شد
  • تشدید بازرسی از صنایع غذایی دزفول در ایام نوروز
  • عوامل انسانی و مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی تنگستان است
  • ایجاد آب‌ آشامیدنی پایدار برای روستا هفت پیران اردل