Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین و پربازدید ترین اخبار سرویس فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در بسته شبانه فیلمگرام مشاهده کنید.

 

تحلیل جنجالی مدیر پیام رسان گپ از نحوه رشد تلگرام در ایران +فیلم

 

کتک زدن وحشیانه یک معترض توسط پلیس فرانسه + فیلم

 

لوکیشن سریال شب‌های برره چه شد؟ + فیلم

 

وقتی لاریجانی به دلیل لهجه غلیظ خبرنگار چینی متوجه سوالش نشد + فیلم

 

قطع میکروفون لاریجانی حین پاسخ دادن به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان + فیلم

 

معجزه‌ی پرینتر سه بعدی در ساخت پل‌های فلزی + فیلم

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی جدید متولد شد

به گزارش "ورزش سه"، برخی از استعدادهای جدیدی که کمی شناخته می‌شوند اغلب نه فقط در فوتبال، بلکه در سایر ورزش‌ها نیز به عنوان "مسی جدید" لقب می‌گیرند. به طور معمول، این چهره‌های جدید نه از نظر نام و نه از نظر خانوادگی با برنده 8 بار توپ طلا ارتباطی ندارند، اما برای تشبیه استعدادهای آن‌ها از این لقب استفاده می‌شود.

جدیدترین سوژه جهان فوتبال رایان مسی، بازیکن 16 ساله باشگاه دیژون است که اخیراً در تیم جوانان فرانسه بازی کرده است. و اکنون نوبت فرانسه است که می‌تواند به دلیل داشتن مسی جدید، به خود ببالد.

این فوتبالیست جوان هیچ رابطه خانوادگی با ستاره آرژانتینی ندارد و متولد سال 2007 است. به گزارش آر‌اِم‌سی اسپورت، نام خانوادگی او از زاخاری، پدرش، اصالتا اهل کامرون و پدربزرگش که سودانی بود، به او منتقل شده است. وزن نام خانوادگی ستاره فعلی اینترمیامی می‌تواند روی شانه‌های این بازیکن جوان سنگینی کند، اما او بدون نگرانی با آن کنار می‌آید.

طبق گفته کادر مربیگری دیژون از رده‌های‌ پایه این باشگاه، رایان مسی معمولا به عنوان یک وینگر چپ بازی می‌کند و او به سرعت خود را از سایر بازیکنان به دلیل قدرت و فیزیک بسیار محکم خود متمایز می‌کند. همین توانایی به او اجازه می‌دهد در استارت‌ها و همینطور نبردهای یک در مقابل یک بازیکن بسیار متفاوتی باشد.

این دوشنبه، رایان پس از به ثمر رساندن 2 گل مقابل انگلیس، ستاره تیم زیر 17 ساله‌های فرانسه شد تیمش را به مسابقات اروپایی رساند. او به عنوان جوانی که مسی نام دارد، فرم خوبی نشان داده و اینطور به نظر می‌رسد که آینده درخشانی هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ پاسخ جالب فراستی به یک سوال
  • مسی جدید متولد شد
  • (ویدیو) ادبیات عجیب زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگاران
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • چاپ سه‌بُعدی هر آنچه را که تصور کنید، ممکن می کند!
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • درگیری کشاورزان معترض با پلیس بلژیک/ بروکسل غرق در کود و کاه!
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور