Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:11:10 GMT

ماجرای یک تناقض در رفتار دولت

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۶۸۷۴

وزیر کشور دو ارتقاء جدید تقسیمات کشوری را به استاندار آذربایجان شرقی ابلاغ کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در ابلاغیه‌ای به پورمحمدی استاندار جدید آذربایجان شرقی با انعکاس مصوبه هیات وزیران مبنی بر ایجاد «شهرستان هوراند» در تابعیت استان آذربایجان شرقی و ایجاد «بخش فندقلو» در تابعیت شهرستان اهر، دستور داد با توجه به قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و آئین‌نامه اجرایی آن، اقدام لازم در این زمینه دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش فارس حاکی است، این ابلاغ در حالی اتفاق صورت گرفته است که این شهرستان از سال ۹۲ صاحب فرماندار بوده و در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ براساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.

ابراهیم فریادخواه در دوم مردادماه سال ۹۲ و اواخر دولت دهم با اعلام ارتقاء هوراند، به شهرستان به عنوان نخستین فرماندار این شهرستان منصوب شد و در حالی که دولت روحانی معتقد بود تشکیل این شهرستان مصوبه هیات وزیران ندارد، اما زین‌العابدین مردانیان با صدور حکمی در ۱۶ خرداد ۹۵ در دولت روحانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هوراند معرفی شد.

حال سوال این است که اگر دولت روحانی معتقد به ارتقاء و ایجاد شهرستانی به نام هوراند نبوده و امروز دستور تشکیل این شهرستان را ابلاغ کرده، چرا دو سال پیش و در خرداد ۹۵ با تغییر فرماندار آن، به نوعی شهرستان شدن هوراند را تایید کرده است؟!

شهرستان هوراند در ۱۷۰ کیلومتری تبریز واقع شده و از شمال و غرب با شهرستان کلیبر، از شرق با استان اردبیل و از جنوب با شهرستان اهر هم‌مرز است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزیر کشور پورمحمدی استان آذربایجان شرقی قانون فرماندار معاون اول رئیس جمهور دولت دهم دولت استان اردبیل آذربایجان شرقی پورمحمدی دولت فرماندار وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد