Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@03:24:49 GMT

افزایش نرخ محصولات لبنی اجتناب‌ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۶۹۲۷

افزایش نرخ محصولات لبنی اجتناب‌ناپذیر است

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ابراهیم حسینی ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت اقتصادی نابسامانی در کشور وجود دارد و افزایش قیمت محصولات تولیدی لبنی امری اجتناب‌ناپذیر است، چراکه قیمت شیرخام و نهاده‌های آن افزایش قابل‌توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت شیر از ابتدای امسال تا 60 درصد و قیمت مواد اولیه تولید آن تا 120 درصد افزایش داشته است، افزود: در حال حاضر هر پاکت پلاستیکی برای شیر با قیمت 1200 تومان خریداری می‌شود و هر لیتر شیر خام با قیمت 2000 تا 2300 تومان به فروش می‌رسد، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که محصولات لبنی با افزایش قیمت روبرو نشود.

مدیرعامل صنایع شیر ایران در پاسخ به این سوال که چرا قیمت لبنیات در اصفهان با افزایش هفتگی مواجه است و از ثبات قیمت برخوردار نیست، گفت: شرکت پگاه یک نهاد دولتی است و در چارچوب قوانین مقرر از سوی دولت فعالیت می‌کند. در حال حاضر محصولات این شرکت نسبت به لبنیات سایر کارخانه‌ها با افزایش کمتری مواجه شده است.

وی افزود: شرکت پگاه نخستین رسالت خود را رعایت حال مشتری و پاسخگویی به نیاز مردم قرار داده است و هرگونه افزایش قیمت محصولات آن به دلیل گرانی محصولات وابسته به شیر است.

حسینی با تاکید بر اینکه شرکت پگاه علیرغم برخورداری از مشکلات اقتصادی تاکنون حتی یک نیروی اخراجی نداشته است، اظهار کرد: این شرکت بیش از 10 هزار نفر پرسنل دارد و در حال حاضر برای آنکه محصولات خود را با قیمتی معقول‌تر به بازار عرضه کند، در هر ماه مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان متضرر می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شرکت پگاه در عرصه صادرات، گفت: سیاست ما در ابتدا تأمین نیاز داخلی و سپس فعالیت در عرصه صادرات است.

وی افزود: سال گذشته شرکت پگاه بیش از 80 میلیون دلار ارزآوری در زمینه صادرات داشت و پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال 97 به 130 میلیون دلار افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: محصولات لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار