Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@06:57:14 GMT

تجمع اعتراضی معلولین در چهاراه ولی‌عصر

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۷۰۵۶

تجمع اعتراضی معلولین در چهاراه ولی‌عصر

رکنا: گروهی از معلولین عصر امروز با تجمع در چهارراه ولی‌عصر خواستار برچیده شدن نرده های این تقاطع شدند.

عصر امروز (دوشنبه) گروهی از تشکلهای مردمی و معلولان در چهار راه ولیعصر(عج) تجمع کردند تا از این طریق خواسته خود مبنی بر برچیده شدن نرده های چهاراه ولی‌عصر را به گوش مسئولین برسانند.

از سال 92 که زیرگذر چهارراه ولی‌عصر ساخته شد و در حریم این چهارراه حصار کشیده شد، این اولین بار است که گروهی از شهروندان از طریق تجمع نسبت به وجود این نرده ها اعتراض کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت ترافیک شهرداری تهران دو شب پیش اقدام به برچیدن این نرده ها کرد که روز بعد به دلیل مخالفت پلیس Police دوباره این نرده به جای خود بازگشتند.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران هم که به طور ناگهانی در این محل حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص گفت: من حدود یک ساعت قبل، از این مراسم مطلع شدم و سپس در اینجا حضور پیدا کردم.

عضو شورای شهر تهران در خصوص علت این تجمع و تقارن آن با روز جهانی معلولان گفت: این تجمع به خاطر مشکلات بوجود آمده برای معلولان برگزار شده است، چرا که بزرگترین مشکل در ضلع شرقی در چهارراه ولی عصر وجود دارد و متاسفانه تردد برای افراد کهنسال و معلول مشکل شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مشکل باید با همکاری پلیس راهور و مدیریت شهری حل شود، اظهار کرد: شهر باید انسان‌محور باشد و ما نباید شهر را خودرومحور کنیم.

وی افزود: اجرای این طرح برای بسیاری از سالمند و معلول شهروندان مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است و امیدواریم که هر چه سریعتر این مشکلات بر طرف شود.

وی با بیان اینکه از یک سال قبل اقداماتی جهت گشایش این مسیر آغاز شده است، گفت: در صورتی که موفق نشویم این نرده‌ها را برچینیم باید تدابیر دیگری به کار بسته شود که از آن جمله می‌توان به استفاده از آسانسور اشاره کرد.

نظری با بیان اینکه راه دیگری وجود دارد تا معلولین بدون مشکل تردد کنند، گفت: می توان با برداشتن نرده‌ها از این تقاطع چراغ راهنمایی برای تردد عابرین پیش‌بینی کرد.

نظری در خصوص سرنوشت نرده های چهاراه ولی عصر اظهار کرد: در این خصوص باید مطالعات کارشناسی انجام شود و از سویی دیگر نیازمند همکاری‌های لازم با پلیس راهور هستیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنی مقابل چشمان فرزندانش در کارواش به قتل رسید +عکس ربودن ۱۲۰ راننده کامیون توسط مردان مسلح قتل جوان 20 ساله با ضربات مهلک چاقو توسط زن کارتن خواب+ عکس قتل عام 9 میلیون ایرانی را یادتان رفته است؟ / هولوکاست واقعی مخفی ماند+ تصاویر زن مطلقه همیشه در صحنه تجاوز به زنان حضور داشت! / او در باند شیطانی چه نقشی داشت! تجمع خانواده‌های خشمگین کودکان آزار دیده در دبستان اصفهانی+ عکس ماجرای آزار و اذیت 4 دانش آموز اصفهانی در یک دبستان پسرانه / خانواده ها شوکه شدند قیمت ماشین دست دوم در بازار تهران +جدول زن تهرانی 3 روز در خانه دوست شوهرش زندانی بود!+عکس عروس پوتین سران عرب را به وسوسه انداخت+ فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف جسد یک زن در گاراژ خانه+عکس / جزییات بنزین لیتری ۵۰۰۰ تومان + جزییات واقعی زن بوشهری با گلوله به قتل رسید! + جزییات زن شجاع از ماشین مرد منحرف بیرون پرید! / در جنوب تهران رخ داد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police پلیس راهور روز جهانی معلولان ولی عصر گروهی مراسم ساعت عکس زندگی دختر مرد زن من قتل خودکشی پسر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم دره شهر در حمایت از حمله به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز جمعی از اقشار مختلف مردم دره شهر با تجمع در درب مسجد جامع شهر دره شهر از اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران در بمباران موشکی مواضع رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

مردم این شهرستان با سردادن شعار‌های همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل کودک کش از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران حمایت  کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه
  • تجمع مردم دره شهر در حمایت از حمله به اسرائیل
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟