Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی گفت: طی ۸ ماهه سالجاری ۳ هزار و ۶۷۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهر خوی واگذار شده که ۵۹ درصد این انشعاب‌ها مربوط به فاضلاب و ۴۱ درصد مربوط به آب است.

ولیزاده در این باره اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۴ انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده که ۲۱۲ فقره انشعاب بیشتر از برنامه مصوب زمانبندی بوده است که این امر بیانگر رویکرد آبفای خوی، تشویق مردم به استفاده از شبکه فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی تعداد کل انشعابات فاضلاب در شهر خوی را حدود ۴۱هزار فقره اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۷ درصد شهرخوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.   وی در ادامه با اشاره به واگذاری بیش از یک هزار و ۵۹۸ انشعاب آب در ۸ ماهه سالجاری اظهار داشت: در این زمینه نیز طبق برنامه پیش رفتیم و تا رسیدن به نقطه نهایی برنامه سال ۹۷ فاصله چندانی نداریم.

مدیرعامل شرکت با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب، گفت: شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب اقدام کنند.   ولیزاده با بیان اینکه نصب انشعاب بدون مجوزشرکت آب و فاضلاب جرم محسوب می‌شود، ابراز داشت: با متخلفین این حوزه برخورد قانونی خواهد شد.   این مسئول گفت: نصب انشعاب‌های آب و فاضلاب به شکل قانونی و با مجوز، باعث دوام هرچه بیشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.   انتهای پیام/م   واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!