Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه شهری باید درست و شفاف باشد گفت: عدم اطلاع رسانی شفاف منجر به شکل گیری رانت اطلاعاتی در دست عده ایی خاص و ایجاد فساد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا رسولی » عصر امروز(دوشنبه،۱۲ آذر) در شصت و پنجمین جلسه فوق العاده شورا با بیان اینکه روز دانشجو تبلور اعتقاد به جوانان است گفت: دانشجویان همواره در همه بزنگاه های تاریخی حضوری تاثیرگذار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت با اشاره به روز جهانی معلولین افزود: شهر رشت نسبت به معلولان بی رحم است و عدم فراهم سازی بستر لازم جهت حضور معلولان در شهر منجر به کمرنگ شدن فعالیت های اجتماعی آنان شده است.

 

وی با اشاره به وجود رانت در خدمات مهندسی حوزه مدیریت شهری اظهار کرد:۲۰ درصد از تعداد کل پرونده های مهندسی که شامل ۶۰ درصد از مساحت پروژه های ساختمانی است به پنج دفتر واگذار شده است.

 

رسولی اصلاحات طرح تفضیلی و بهره گیری از فناوری انفورماتیک را راهکاری جهت جلوگیری از اینگونه رانت ها اعلام و بیان کرد: باید پایگاه اطلاعاتی مکان مند در سیستم شهرداری رشت ایجاد تا ساختارهای کنترلی برای آن تعریف شود.

 

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه شهری باید درست و شفاف باشد گفت: عدم اطلاع رسانی شفاف منجر به شکل گیری رانت اطلاعاتی در دست عده ایی خاص و ایجاد فساد می شود.  

 

رسولی اظهار کرد: حقوق یکسانی برای مهندسین این شهر در برخورداری از پروژه ها وجود ندارد.


وی با تاکید بر بازخوانی تعریف توسعه برای پیمودن مسیر بهتر شهری گفت: شهرداری ها امروز در شرایط خاصی بوده و وضعیت آنها بحرانی است و هر روز سیستم محدود کننده ایی برای شهرداری ها ایجاد می شود.

 

رسولی با بیان اینکه نیازمند ثبات مدیریت شهری جهت توسعه پایدار هستیم خاطرنشان کرد: دست مودت و دوستی به سوی همکاران دراز کرده تا آینده ایی بهتر برای شهرمان رقم زنیم امروز دیوار شهرداری رشت نه تنها کوتاه نیست بلکه اصلا دیواری وجود ندارد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بیرجند مجلس شورای اسلامی روزنامه شیراز علی لاریجانی حوزه هنری روز جهانی معلولان اردبیل انقلاب اسلامی رانت اطلاعاتی مدیریت شهری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ۳۰۰ هزار مترمکعب آب شهری از فضای سبز شهرداری یزد

ایسنا/یزد سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به اهتمام جهت حذف انشعابات آب شهری از آب آبیاری فضای سبز، گفت: امسال حذف۵۰ انشعاب دیگر آب شهری با حجم حدود ۳۰۰ هزار مترمکعب را حذف خواهیم کرد.

«محمد سعید کاشفی» گفت: حذف انشعابات آب شهری از آب آبیاری فضای سبز اصلی‌ترین اقدام شهرداری یزد در سه سال اخیر است که به صورت جدی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در سال قبل ۵۸ انشعاب آب شهری با حجم ۳۰۰ هزار متر مکعب از ظرفیت آب آبیاری فضای سبز یزد حذف شد و امسال نیز قرار است ۵۰ انشعاب دیگر با همین میزان حجم آب، از ظرفیت آب آبیاری فضای سبز حذف شوند.

این مسئول ادامه داد: با حذف این انشعابات آب مورد نیاز فضاهای سبز از آب خام یعنی پساب و دیگر منابع آب‌های نامتعارف تامین می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، کاشفی در پایان یادآور شد: در حال حاضر سطح فضای سبز یزد بالغ بر ۹۸۰ هکتار است.

انتهای پیام                        

دیگر خبرها

  • حذف ۳۰۰ هزار مترمکعب آب شهری از فضای سبز شهرداری یزد
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند
  • احداث دو ورزشگاه برای معلولان در دست اقدام است
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • ساخت دو ورزشگاه برای معلولان در سال جدید
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
  • درخواست سازمان بهزیستی برای احداث پردیس توانمندسازی در پایتخت
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد
  • صدور ۱۲ پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی در لرستان