Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد نبی حبیبی»، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، شامگاه دوشنبه درآیین تودیع و معارفه دبیر حزب موتلفه اسلامی البرز افزود: یکی از اهرم های جمهوریت نظام اسلامی احزاب هستند.
وی ادامه داد: عده ای به حزب بدبین بوده در حالی که احزاب می توانند زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر را در کشور فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی گفت: یکی از مشکلاتی که امروز درکشور آن است وقتی کالایی گران می شود اصل نظام و رهبری زیرسوال می رود درحالی که اگر احزاب پای کار باشند سپر بلای نظام می شوند.
وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید تیم کاری مشخص و برنامه برای اداره کشور داشته باشند، بنابراین به جای رقابت الفاظی باید رقابت برنامه ای بین نامزدها باشد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور، مبانی فکری و ایدئولوژی روشن و انتقال آن به مردم ، داشتن برنامه برای اداره کشور، تربیت اعضاء را از خصوصیت های مهم احزاب برشمرد.
وی تاکید کرد: حزبی که نتواند سپربلای نظام شود حزب نیست بنابراین به صلاح کشوراست تحزب عمق یافته و فرهنگ شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور خاطرنشان کرد: رقابت ها باید براساس برنامه ها صورت بگیرد و حزب موتلفه اسلامی با 200 دفتر درسراسر کشور وضعیت مردم را مورد بررسی قرار داده است.
حبیبی اضافه کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی به یک کشور سرافراز در پهنه جهان تبدیل شد که اراده الهی ، توجهات ائمه اطهار(ع) و همراهی مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
وی ادامه داد: استقلال، آزادی و برپایی حکومت جمهوری اسلامی در ایران سه دستاورد مهم انقلاب است و هر سال که می‌گذرد درجامعه ‌سازی دینی گام‌های مؤثرتری برداشته می شود.
وی گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی 90 هزار روستا داشتیم که 86 هزار روستا فاقد آب بهداشتی بودند و امروز شاهد اقدامات موثری در کشور هستیم.
حبیبی با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم ادامه داد: بحران هایی که درست شده رفع شدنی است و مردم ایران نسبت به اسلام و انقلاب با وفا بوده چراکه بارها درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی با ایستادگی در برابر مشکلات شایستگی خود را به اثبات رسانده اند.
دراین آیین از زحمات حجت الاسلام و المسلمین موحد نوری قدردانی و عباسعلی اوسطی به عنوان دبیرحزب موتلفه اسلامی البرز معرفی شد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی البرز نیز با تاکید بر حفظ هرچه بیشتر وحدت کلمه گفت: هدف صمیمیت بین احزاب مختلف و دوری از تندی و ناملایمات است.
عباسعلی اوسطی افزود: از نگاه اعتقادی و ولایتی اختلافاتی بین احزاب دیده نمی شود و تمام احزاب در مسیرانقلاب اسلامی حرکت می کنند.
وی یادآورشد: اختلافات در نوع حرکت و نگاه به مسائل است وگرنه همه احزاب در هدف اسلامی خود که حفظ نظام اسلامی و پیشرفت آن است کوشا هستند.
وی اضافه کرد: امروز به جوانان به عنوان سرمایه های نظام اسلامی باید توجه بیشتری داشت چراکه جوانان امروز نسل الکترونیک هستند و درصورت تربیت خوب مدیران موثری برای آینده کشور خواهند بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی البرز تاکید کرد: افراد بازنشسته را باید به عنوان نیروهای توانمند مدنظر قرارداد و در بخش های مشاوره از آنان بهره بیشتری برد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال اسلام و انقلاب جهان حزب موتلفه اسلامی رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد