Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:06:02 GMT

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۷۸۳۲

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شد

ایرنا- کیش - با حکم مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، غلامحسین مظفری به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، در حکم مرتضی بانک خطاب به مظفری آمده است : به استناد ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک در این حکم تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر رونق گردشگری ،برنامه ریزی و مدیریت به منظور توسعه گردشگری، گسترش و تسهیل تولید، صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه را از جمله مهم‌ترین وظایف مظفری عنوان کرد.
لازم به ذکر است، غلامحسین مظفری، متولد 1347 دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت و دکترای برنامه ریزی است.
نمایندگی مردم شهرستان نیشابور در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، معاونت استانداری خراسان رضوی، فرماندار ویژه نیشابور، عضو هیات مدیره و معاون سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید، مدیرعاملی بانک شهر و معاونت استانداری تهران از جمله سوابق کاری مظفری است.
فردا طی مراسمی با حضور مسوولان کشوری و محلی ، غلامحسین مظفری به عنوان مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش معرفی و از خدمات انصاری لاری مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر خواهد شد.
1339/1341

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن: تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن از تامین مالی سریع ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح کشور خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر ابراهیمی مدیر‌عامل بانک سپه در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ‌ستاد‌کل نیروهای مسلح برگزار شد،  با اشاره به پرداخت بدون وقفه ارائه تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی کارکنان نیروهای مسلح گفت: تامین مالی همه واحدهای مسکونی نیروهای مسلح انجام شده است .
دکتر ابراهیمی تاکید کرد: بانک سپه علاوه بر تامین سریع تسهیلات واحدهای مسکونی  وتقسیط تسهیلات برای برخی از آنها،تامین مالی  همه واحدهایی که در حال حاضر در جریان ساخت قرار دارند را براساس مقررات بانکی در دستور کار دارد و بحمدالله در حوزه تامین مالی ساخت منازل مسکونی کارکنان نیروهای مسلح هیچ مانعی وجود ندارد.

 

.

 

دیگر خبرها

  • ابتکار و تنوع در ساختار برنامه سازی رادیو از نقاط قوت معاونت صداست
  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • تامین ارز حمل و نقل بین المللی از بازار آزاد انجام می شود
  • ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری
  • نهمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، با حضور مدیرعامل برگزار شد
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت برگزار شد
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد
  • مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن: تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • تقاضای سرمایه‌گذاری ۹۵ هزار میلیارد تومانی در ارس/ عملیات احداث ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری آغاز شد
  • غلامحسین کرباسچی: امیدآفرینی کاذب آدرس اشتباه دادن به تصمیم‌گیران است