Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شاهرود - ايرنا - نماينده مردم شهرستان هاي شاهرود و ميامي درمجلس شوراي اسلامي گفت: با تمام فشارها و هجمه دشمنان و بيگانگان با استقبال از روحاني ، اقتدار نظام را به رخ دشمنان و جهانيان مي کشانيم .

به گزارش ايرنا ، سيد حسن حسيني شاهرودي در نشست فعالان سياسي و تشکل هاي مردم نهاد که با حضور واعظي در سرسراي ولايت فرمانداري شاهرود برگزار شد، افزود: استقبال از رييس جمهوري همايش و مانور عظيمي خواهد بود که اقتدار نظام را به رخ جهانيان خواهد کشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مردم با اين حضور نشان مي دهند که پشت سر رهبري ، رييس جمهوري و مسوولان نظام هستند ، هر چند که دشمن تلاش مي کند مردم را روبروي دولت و نظام قرار دهد، اين آرزو را به گور خواهد بود.
حسيني شاهرودي با بيان اين که ، نقد معتدل و عقلاني از جناح ها بايد پيگيري شود، ادامه داد: اگر در جمع هاي مختلف از همه طيف ها حضور داشته باشند بهتر است .
نماينده مردم شاهرودو ميامي در مجلس شوراي اسلامي گفت: در دنيا همه در خدمت اقتصاد هستند و براي اقتصاد کلان و رشد آن برنامه ريزي مي کنند و برسر منافع به حق و ناحق خود تلاش مي کنند، حال ما که کشور اسلامي هستيم بايد تمام تلاش اقتصادي خود را بر سر منافع به حق خود متمرکز کنيم.
وي گفت: ما در جنگ انقلاب خود را صادر نکرديم بلکه تفکر انقلابي ما صادر شده است، با همه موانع و مشکلات بايد در حوزه اقتصاد هم همانند حوزه جنگ عمل کنيم.
حسيني شاهرودي گفت: ما عقب ماندگي تاريخي با بي عدالتي در استان داريم ، فرزند استان دکتر روحاني به مسايل استان شناخت کامل داشته و سابقه تاريخي آن را هم مي دانند.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: با ايجاد چند طرح اقتصادي مهم مي توانيم عقب ماندگي اقتصادي را جبران کنيم. تعيين مرز هوايي براي گردشگري ، اقتصاد و صادرات محصولات کشاورزي و توسعه گردشگري ضرورت دارد.
حسيني شاهرودي ، مشکل آب ، بيکاري و اشتغال را عمده ترين معضلات شرق استان خواند و گفت : شرق استان ظرفيت هاي بيشتر داشته و استفاده از آن ها توسعه استان و آباداني کشور را بدنبال دارد.
وي گفت: شاهرود و ميامي کشاورزي ترين مناظق استان هستند، 60 درصد گندم و جو استان و 100 هزارتن انگور سالانه در شاهرود توليد مي شود، در بخش معدن هم قطب کيفي معدني هستيم ، معادن بزرگ مس ، سرب ، روي و پتاس در شاهرود و ميامي قرار دارد و از نظر کمي معادن غرب سمنان زياد است.
حسيني شاهرود گفت: معدن پتاس طرود 6ميليون تن مي تواند توليد داشته باشد و اين مساله گره اشتغال و توسعه منطقه را باز مي کند.
وي افزود: در کنار همه اين ها مهد عرفان و هنر هستيم و بزرگان فرهنگ و هنر که در اين شهر مدفون هستند نشانگر اين است.
نماينده شاهرودو ميامي گفت: استان سمنان با هشت استان ديگر متصل است، اما شاهرود و ميامي به تنهايي با 6 استان مرتبط هستند که اين ظرفيت ويژه اي به اين منطقه مي دهد .
حسيني شاهرودي ادامه داد : صنعت شرق استان سمنان 20 درصد استان است اما اين 20 درصد بين 45تا 60 درصد صادارات استان را به خود اختصاص مي دهد هم حجمي و هم ارزي ، چون کارخانه هايي مانند سيمان ، کابل مغان و طب پلاستيک و ديگر کارخانه ها در اين شهر فعال هستند.
وي گفت: 56درصد راه هاي استان در شاهرودوميامي است اما 10 درصد اعتبارات گرفته مي شود، آسفالت جاده هاي ما مربوط به 30 سال گذشته است ، خوشبختانه با تفويض اختياراتي که به فرمانداري شاهرود شد، اميدواريم شاهد تحولات بيشتر باشيم.
دکتر روحاني روزهاي سه شنبه و چهارشنبه ميهمان مردم استان سمنان است.
سخنراني ايشان در ورزشگاه تختي شاهرود ساعت 9 سه شنبه آغازگر برنامه هاي رييس جمهوري در استان سمنان است.
7358/6167
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از برد تیمش در جام حذفی مقابل تیم استقلال ملاثانی اعلام کرد. این موضوع حتی با واکنش اقشار مختلف جامعه هم همراه شده است.

دیگر خبرها

  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس