Web Analytics Made Easy - Statcounter

شوراي اداري استان امروز علاوه بر مسئولان اجرايي با حضور حجت الاسلام و المسلمين  سعيدي امام جمعه و آقايان اميرآبادي و ذوالنوري نمايندگان مردم قم در مجلس برگزار شد .

آقاي هاشمي سرپرست استانداري در اين جلسه اعتماد عمومي را بالاترين سرمايه اجتماعي و خدمت به مردم را بالاترين شان براي مسئولان توصيف و تاکيد کرد آنچه اعتماد مردم را افزايش مي دهد خدمت صادقانه و کار جهادي و شبانه روزي مسئولان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاي هاشمي بر ضرورت حضور مستمر مسئولان در بين مردم به ويژه سرکشي به محرومان و مناطق حاشيه اي تاکيد کرد .

سرپرست استانداري تثبيت اشتغال و حفظ توليد و جذب سرمايه را اولويت هاي استان خواند که همه بايد براي آن تلاش کنند .

حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم هم شرط بهره مندي از رحمت الهي را تقويت دشمن شناسي و مقاومت و پرهيز از وادادگي در برابر آنان ذکر کرد .

توليت آستان مقدس حضرت معصومه س با اشاره به محوريت نماز در دين گفت :در جامعه نمازگزار به معناي واقعي ،فرد واداده و بدون غيرت ديني در برابر دشمنان نخواهد بود .

نمايندگان مردم قم در مجلس هم بر استفاده بهينه از منابع ، ارتباط بيشتر مسئولان با مردم و تکيه بر ظرفيت هاي داخلي تاکيد کردند .

آقاي امير آبادي با اشاره به انقباضي بودن بودجه سال آينده تلاش مديران اجرايي را براي خلق منابع جديد به ويژه با جذب سرمايه گذاران را مهم را ارزيابي کرد .

آقاي امير آبادي به تلاش دشمن براي ناکارآمد جلوه دادن نظام در بين مردم اشاره کرد و افزود: در اين شرايط وظيفه خطير مسئولان رسيدگي بيشتر به مشکلات مردمي و حل آنها است .

آقاي امير آبادي از دستگاههاي اجرايي خواست ظرف ماه آتي وضع بدهي و طلب خود به شهرداري آستان مقدس حضرت معصومه را تعيين تکليف کنند تا از ظرفيت قانوني موجود براي تهاتر آنها استفاده شود .

حجت الاسلام و المسلمين ذوالنوري هم مشکلات کشوررا بيشتر داخلي دانست و گفت راه حل آنها تکيه بر توانمندي هاي داخلي ، همدلي و تلاش و معطل بيگانکان نماندن است .

در جلسه امروز شوراي اداري مدير کل جهاد کشاورزي هم گزارشي از عملکرد چند ساله بخش کشاورزي ارائه کرد .

افزايش اعتبارات استاني ، ملي و تسهيلات بانکي و سرمايه گذاري بخش خصوصي در بخش کشاورزي و ايجاد بيش از 4600 شغل در اين بخش ، تکميل زنجيره هاي توليد با توسعه صنايع تبديلي و تکميلي ، توسعه روش هاي نوين آبياري در کشاورزي به 12500 هکتار ،افزايش راندمان آبياري به 47 درصد که 8 درصد بالاتر از ميانگين کشوري است و کشت متراکم وگلخانه اي از مهمترين اقداماتي بود که به آنها اشاره شد .

در پايان اين جلسه هم با اهداي لوح به مدير کل جهاد کشاورزي به خاطر کسب رتبه اول در ارزيابي عملکرد سازمان هاي جهاد کشاورزي در سال 96 از اين سازمان قدرداني شد .


 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شورای اداری اعتماد عمومی جهادی محرومان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند