Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ، با اشاره به سوابق مبارزاتی، فرهنگی و علمی سید محمد علوی تبار گفت: معیار انتخاب وی با مشورت فرهیختگان منطقه و به خاطر اهمیت جایگاه و نقش آفرینی وی در تاریخ معاصر آبادان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دبیرخانه بزرگداشت مفاخر منطقه آزاد اروند فعالیت خود را با برگزاری مراسم  نکوداشت سید محمد علوی تبار (کیاوش) آغاز خواهد کرد و در آینده نزدیک با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند به تدریج نکوداشت دیگر مفاخر زنده و همچنین از دنیا رفته را در منطقه خواهیم داشت.

سید محمد صدر هاشمی دبیر آیین نکوداشت سید محمد علوی تبار (کیاوش) نیز گفت: استاد علوی تبار جانباز و شهید زنده انقلاب محسوب میشوند که عناوین مهمی از جمله اولین فرماندار آبادان، اولین مدیرکل آموزش پرورش خوزستان، نماینده مردم اهواز(اولین دوره) و نماینده مردم آبادان (دوردوم) در مجلس شورا ی اسلامی، نماینده منتخب مردم در خبرگان قانون اساسی، معلم دبیرستان های آبادان، فعال فرهنگی اجتماعی و پژوهشگرعلوم اسلامی را در کارنامه خود دارد.

وی ادامه داد: این آیین سه شنبه ۱۳ آذر در سینما نفت آبادان با حضور سید محمد علوی تبار، خانواده ایشان، مردم و مسئولین برگزار خواهد شد .

دبیر آیین نکوداشت سید محمد علوی تبار در پایان به رونمایی نشریه صد صفحه ای از تاریخچه زندگی کیاوش در آیین نکوداشت ایشان  نیز خبر داد.

انتهای پیام/ د

برگزاری مراسم  نکوداشت سید محمد علوی تبار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاریخ معاصر منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد چشمگیر گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۳ درجه را نشان می‌دهد که نشان از افزایش ۱۱ درجه ای گرما دارد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۲۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌ها لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • رشد نم هوا در اروند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان