Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | سرپرست سابق پرسپولیس افشاگری های جنجالی را در مورد سرمربی محبوب طرفداران پرسپولیس عنوان داشت.به گزارش بلاغ،بی شک مصطفی دنیزلی یکی از محبوب‌ترین سرمربیانی است که تا کنون هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته است. از این سرمربی ترکیه‌ای همواره در بین طرفداران این تیم به نیکی یاد می‌شود و از محبوبیت بالایی در میان هواداران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بی شک مصطفی دنیزلی یکی از محبوب‌ترین سرمربیانی است که تا کنون هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته است. از این سرمربی ترکیه‌ای همواره در بین طرفداران این تیم به نیکی یاد می‌شود و از محبوبیت بالایی در میان هواداران برخوردار است.

 

اما حال محمود خوردبین که از اسطوره‌های قدیمی و دوست داشتنی پرسپولیس به حساب می‌آید صحبت‌های جنجالی در مورد این سرمربی عنوان داشته. خوردبین، دنیزلی را شخصی بی‌ادب و بی‌نزاکت خوانده که از فوتبال چیزی نمی‌فهمد  و تنها گرم کردن تیم را بلده بوده است.

 

خوردبین اینگونه بیان کرد که دنیزلی به او بی‌احترامی نکرده است زیرا که به این سرمربی گفته بودند که اگر به من بی‌ادبی کند از تیم جدا خواهم شد. باید دید که آیا مصطفی دنیزلی نسبت به این صحبت‌ها واکنشی نشان خواهد داد یا خیر؟

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج ضعیف تیم فوتبال پورتو موجب شد «کونسیسائو» سرمربی این تیم تصمیماتی جدی در خصوص برخی بازیکنان اتخاذ کند.

پایگاه خبری «record» پرتغال در خبری اعلام کرده است که «کونسیسائو» از عملکرد برخی بازیکنان این تیم به شدت ناراضی است و همین مساله موجب شده است که او روی نام ۴ بازیکن این تیم تا پایان فصل خط قرمز بکشد.

طبق اعلام این رسانه، «ایوان ژامه» (هافبک هجومی)، «سانچز» (وینگر راست)، «تونی مارتینز» (مهاجم) و «آندره فرانکو» (هافبک تهاجمی) بازیکنانی هستند که از این پس حق حضور در تمرینات گروهی تیم را ندارند و باید به صورت جدا تمرین کنند.

پورتو در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر پرتغال موفق به کسب پیروزی نشده است و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود. مسأله‌ای که موجب خشم سرمربی تیم از ۴ بازیکن شد. رکورد اعلام کرده است که از بین این بازیکنان فقط فرانکو ممکن است از خشم سرمربی تیم در امان بماند و بتواند باز هم در ترکیب تیم قرار بگیرد.

نکته قابل توجه این است که این بازیکنان در خط تهاجمی پورتو حضور دارند و اکنون که قرار است با این محرومیت از جانب کونسیسائو مواجه شده‌اند ممکن است باز هم روزهای خوب مهدی طارمی در این تیم برگردد و این لژیونر ایرانی در حالی که قرار است در پایان فصل به اینتر بپیوندد و در هفته‌های اخیر هم مورد غضب سرمربی قرار گرفته است باز هم مورد اعتماد کونسیسائو قرار بگیرد و بتواند به امید طرفداران پورتو در ادامه فصل تبدیل شود.

کد خبر 6079923

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند