Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی معلولين در روزشان با آفرینش هنر گردهم می آیند،نمایشگاهی بمناسبت روزجهانی معلولين در سالن ارشاد نوشهر برگزار شد. به گزارش بلاغ، نمایشگاه دستاوردهای مرکز جامع توانبخشی رشد نو بمناسبت روزجهانی معلولين در سالن ارشاد نوشهر برگزار شد.  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط فرهنگی با کشورهای همسایه در سال ۱۴۰۳ گسترش می‌یابد

امسال آغاز بهار طبیعت با بهار قرآن همزمان شده است، علاوه بر طراحی و اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری در سراسر کشور، سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن در تهران در مصلای امام خمینی (ره) از نخستین روز فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد؛ رویدادی که دستاوردهای حوزه قرآن و معارف در یکسال گذشته را به نمایش می‌گذارد، آثار بخش‌های مختلف هنری در حوزه مفهومی قرآن و معارف ارائه می‌شود، خادمان قرآنی ویژه برنامه‌های قرآنی اجرای می‌کنند. در این رویداد بخش ویژه‌ای به خانواده و کودکان اختصاص دارد.

ایجاد فضای فرهنگی قرآنی برای خانواده‌ها و کودکان در نمایشگاه قرآن

یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره ویژه برنامه‌های سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن در تهران، افزود: برنامه‌های ترویجی، حفظ و مسابقات قرآنی ویژه کودکان و برنامه‌های تفریحی و بازی‌های مبتنی بر قصه‌ها و معارف قرآنی تدارک دیده شده است. در کنار نمایشگاه قرآن، فضاهای متنوعی برای بهره‌مندی خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان دیده شده است.

هند مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران/ ناشران ایران به نمایشگاه دهلی می‌روند

احمدوند با اشاره به برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: ناشران هندوستان مهمان ویژه این دوره نمایشگاه تهران هستند، همچنین ایران هم سال آینده در نمایشگاه کتاب دهلی به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال ۱۴۰۲، در نمایشگاه‌های کتاب کشورهای همسایه از جمله عمان، قطر، عراق، تاجیکستان و مسکو حضور داشتیم، همچنین هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان برگزار شد. تبادلات فرهنگی متعددی با کشورهای همسایه برنامه‌ریزی شده و در سال جدید هم توسعه پیدا می‌کند.

سال ۱۴۰۲ سال توسعه و تعمیق روابط با اهالی فرهنگ

احمدوند فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مهمترین دستاوردهای معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۲ گفت: همدلی و ارتباط صمیمی و نزدیک با اهالی حوزه فرهنگ مهمترین دستاورد ما بود. بیشترین تلاش ما در این زمینه بوده است و در سال آینده نیز توسعه می‌یابد و همین مسیر را ادامه می‌دهیم.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه در باطن و ذات برنامه‌های اجرایی حوزه فرهنگی وزارتخانه قرار دارد، ارتباط با فرهنگیان، هنرمندان و افرادی است که اثربخش، پدیدآورنده و خلاق در حوزه فرهنگ است. سال ۱۴۰۲، در حوزه فرهنگ سال بسیار خوب و پردستاوردی بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استاندار خراسان جنوبی به مرکز توانبخشی علی اکبر (ع) قول هدیه میلیاردی داد
  • روابط فرهنگی با کشورهای همسایه در سال ۱۴۰۳ گسترش می‌یابد
  • دعوت وزیر ارشاد از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • «خانواده» محور سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم است / رونمایی از پویش «حافظ‌شو»
  • در نمایشگاه قرآن به دنبال فضای پرنشاط دینی برای خانواده‌ها هستیم
  • محور سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم «خانواده» است / پویش «حافظ‌شو» رونمایی شد
  • خانواده، محور سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن