Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد سعودی در حالی الجزایر را ترک کرد که رئیس جمهوری این کشور وی را به حضور نپذیرفت. ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در حالی الجزایر را ترک کرد که نتوانست با عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهوری این کشور دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سفر ولیعهد سعودی به اردن به زمان دیگری که مشخص نشده است،‌موکول شده است.

در بیانیه ریاست جمهوری الجزایر آمده بود بوتفلیقه به سبب آنکه مبتلا به آنفلوانزای شدید است، هرگز نخواهد توانست بن سلمان را به حضور بپذیرد.

سفر بن سلمان به الجزایر دو روزه بود که در سایه اعتراضات و مخالفت‌های گسترده مردمی و اندیشمندان و روزنامه‌نگاران صورت گرفت. در مراسم استقبال از بن سلمان و هیئت همراهش، احمد اویحیی نخست وزیر الجزایر و برخی وزیرانش حضور داشتند. مقامات الجزایری این سفر را عاملی برای پیشبرد همکاری دوجانبه،‌افزایش مبادلات تجاری و گسترش همکاری اقتصادی میان دو کشور اعلام کرده بودند.

تلویزیون سعودی اعلام کرد محمد بن سلمان امشب دوشنبه الجزایر را ترک کرد.

"نه" الجزایری ها به سفر بن سلمانرسوایی مقامات مصری در دریافت هدیه از بن سلمان

از سوی دیگر یک منبع اردنی به خبرگزاری آلمان گفته بود در حالی که قرار بود محمد بن سلمان امروز وارد اردن شود، این سفر به تاخیر افتاده است. این منبع بدون اینکه مدتی که این سفر به تاخیر افتاده، مشخص کند، دلایل به تاخیر افتادن سفر ولیعهد سعودی را هم اعلام نکرد،  اما برخی منابع گفته بودند که عبدالله دوم شاه اردن برای شرکت در مراسم تشییع جنازه جرج بوش پدر رئیس جمهوری اسبق آمریکا به این کشور رفته است که این سفر عامل تاخیر سفر بن سلمان بوده است.

بن سلمان اولین سفر خارجی خود را پس از قتل جمال خاشقجی که شواهد و مدارک از دست داشتن وی در این جنایت حکایت می‌کند، به کشورهای امارات، بحرین، مصر، تونس، الجزایر، موریتانی و الجزایر انجام داد .

انتهای پیام/

R7891/P36355/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بن سلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بن سلمان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد