Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:40:20 GMT

نتانیاهو و پمپئو در بروکسل درباره ایران حرف زدند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۸۷۴۴

نتانیاهو و پمپئو در بروکسل درباره ایران حرف زدند

تهران – ایرنا - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در دیدار با «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل پایتخت بلژیک، در ادامه سیاست‌های خصمانه گذشته از همکاری با واشنگتن علیه ایران سخن گفت.

به گزارش ایرنا، سخنگوی نتانیاهو گفت که وی در ابتدای دیدار با پمپئو، برای گفت وگو درخصوص چگونگی «مهار سیاست‌های ایران» ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از آمریکا برای طرح دعوی آزمایش موشک بالستیک در ایران تشکر کرد و آن را اقدامی «متخلفانه» خواند.
اشاره وی به ادعای اخیر وزارت امور خارجه آمریکا است که با هدف تهدید جلوه دادن توان موشکی ایران و ترغیب اروپایی‌ها برای همراه شدن با سیاست‌های آمریکا، تهران را به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد متهم کرد.
این اتهام در ادامه سیاست‌های گذشته این کشور و توطئه‌چینی علیه ایران با همراهی رژیم صهیونیستی است.
نخست وزیر این رژیم اخیرا با پیگیری همین سیاست، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مدعی شده بود که ایران یک تاسیسات اتمی سری در «تورقوزآباد» در حومه تهران دارد.
این ادعا به سرعت مضحکه کارشناسان آگاه به مسائل ایران و کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.
روز دوشنبه «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اتهام‌های تکراری مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی پاسخ داده و گفته بود: بحث مسائل موشکی ایران کاملا روشن است و بخشی از سیاست دفاعی ایران تلقی می‌شود که حالت بازدارنده دارد و دیگران نمی‌توانند در این خصوص برای ایران توصیه ای داشته باشند و ما را از داشتن امکانات دفاعی نهی کنند.
وی یادآور شد: ایالات متحده آمریکا در ارقام نجومی انواع سلاح های مخرب به کشورهای منطقه صادر می کند و به بروز بحران های بسیار در جهان کمک می‌کند و چنین کشوری در جایگاهی نیست که توصیه ای داشته باشد.
قاسمی با بیان این که ایران کشور توانمندی است و با کشورهایی که مورد هجوم آمریکا قرار گرفته متفاوت است، تصریح کرد: مواضع کلی ما نسبت به سیاست دفاعی ایران روشن است وادعای آمریکائی ها با اساس نیست و هر از گاهی توسط این کشور و یا رژیم صهیونیستی مطرح می شود.
شبس ** 9386 **1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي بنيامين نتانياهو مايك پمپئو بروكسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است