Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيش از 500 نفر از سران عشاير عراق روز دوشنبه در همايشي در بغداد، تحريم يکجانبه آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران را محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، سران عشاير عراق در اين همايش خاطرنشان کردند تحريم ها در درجه نخست به مردم در قشرهاي مختلف اجتماعي آسيب مي رسانند.
تحريم هاي ظالمانه آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران با واکنش و محکوميت شديد گروه ها و شخصيت هاي عراقي روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخست‌وزير عراق پيشتر تصريح کرده بود اين کشور بخشي از تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران نخواهد بود.
«عادل عبدالمهدي» با تاکيد بر اينکه بغداد مخالف تحريم هاي يکجانبه آمريکا عليه ايران است خاطرنشان کرد عراق از اين تحريم ها تبعيت نخواهد کرد.
«فدريکا موگريني» مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا نيز اخيرا در گفت وگوي تلفني با نخست وزير عراق تصريح کرد اتحاديه اروپا از مواضع عراق درقبال تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران حمايت خواهد کرد.
«دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا، سه شنبه 8 مي به طور يکجانبه با نقض تعهدات واشنگتن ذيل برجام کشورش را از اين توافق بين المللي خارج و بازگشت تحريم‌هاي هسته‌اي را اعلام کرد. دور نخست تحريم ها از 7 اوت به اجرا گذاشته شد؛ دور دوم نيز 5 نوامبر رسما اجرايي شد.
اين اقدام ترامپ با محکوميت گسترده داخلي و بين المللي مواجه شده است.
در همين راستا؛ ايران و اروپا در هفته هاي اخير گفت و گوهايي را به منظور حفظ برجام پس از خروج آمريکا از اين توافق بين المللي آغاز کرده اند؛ اروپا در جريان اين مذاکرات متعهد شد بسته اي حمايتي در چارچوب برجام و براي مقابله با تحريم هاي آمريکا عليه ايران به تهران ارائه کند.
117
عبدالمهدي دوباره تاکيد کرد؛ عراق بخشي از نظام تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران نخواهد بود
توئيت برهم‌ صالح؛ روابط ريشه‌دار ايران و عراق
ايران در کنار عراق مي‌ماند؛ پيام تهران به‌برهم صالح/ تحليل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، درباره اینکه با توجه با اعلام بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور، آیا تصمیم جدیدی در این باره گرفته شده است؟ گفت: رای این پرونده در سال ۹۵ از شعبه ۳۸ دیوان عالی صادر شد و پیش بینی شده بود که در صورت استرداد اموال و جبران خسارت وارده و اظهار ندامت و توبه محکوم علیه می‌تواند استحقاق برخورداری از تخفیف و عفو شود.

وی افزود: با توجه به همکاری‌هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی‌ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد و از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»