Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@23:34:00 GMT

تعقیب آمبولانس حامل صاحب توسط سگ وفادار! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۹۵۶۵

تعقیب آمبولانس حامل صاحب توسط سگ وفادار! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک وفادارترین حیواناتی که روی زمین زندگی می کنند سگ ها هستند. شاید تاکنون ویدئوهای زیادی که سندی بر وفادار بودن این حیوانات هستند را دیده باشید اما ویدئویی که به تازگی از یک سگ در کشور چین تهیه شده است ضمن صحه گذاشتن بر این ادعا وفاداری عجیب و باورنکردنی این حیوان را نسبت به صاحبش به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر هفته گذشته ویدئویی از یک سگ در یکی از خیابان های شهر " زی یانگ" واقع در استان سی چوان چین که در حال تعقیب یک آمبولانس بود منتشر شد. پس از انتشار گسترده این ویدئو مشخص گردید که آمبولانس در حال انتقال صاحب این سگ به بیمارستان بوده و در واقع این حیوان به دنبال آمبولانسی که در حال رساندن صاحبش به بیمارستان بوده می دویده است.

بنا به گزارش رسانه های محلی چین صاحب این سگ در اثر خونریزی مغزی روی زمین سقوط کرده بود و این سگ تا رسیدن اورژانس پزشکی در کنار صاحبش منتظر ماند. پس از انتقال این زن به داخل آمبولانس و حرکت به سمت بیمارستان این سگ نیز به دنبال خودروی آمبولانس می دوید. این حیوان فاصله 1 کیلومتری منزل صاحبش تا بیمارستان را به دنبال آمبولانس دویده بود. متاسفانه این زن پس از انتقال به بیمارستان به حالت کما رفت و در وضعیت وخیمی بسر می برد.

گفتنی است؛ اوایل این ماه انتشار تصاویری دیگری که وفاداری یک سگ را در هوهوت، در مغولستان داخلی به تصویر می کشید در شبکه های اجتماعی خبرساز شد. این سگ پس از مرگ صاحبش در یک تصادف رانندگی با وجود آنکه 80 روز از آن حادثه می گذشت در آن خیابان شلوغ منتظر بازگشت دوباره صاحبش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

وفاداری عجیب یک سگ سوژه رسانه ها شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین جذاب ترین ها چین حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت 9:15 امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه طی تماس با اورژانس حادثه تصادف در محور مرادلوی شهرستان مشگین شهر گزارش شد.

وی خارنشان کرد: به دنبال تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ در مرادلو روستای سید قهرمانلو بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل افزود: ۷ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095725

دیگر خبرها

  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش