Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@09:04:29 GMT

پیشنهاد ایبار به مدافع جنجالی تیم ملی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۹۷۳۳

پیشنهاد ایبار به مدافع جنجالی تیم ملی+عکس

باشگاه ایبار اسپانیا با ارسال نامه ای به باشگاه ماشین سازی خواهان به خدمت گرفتن محمدحسین کنعانی زادگان شد.

به گزارش شریان نیوز، باشگاه ایبار که در لالیگای اسپانیا حضور دارد با ارسال نامه ای به باشگاه ماشین سازی، از تمایل خود برای به خدمت گرفتن محمدحسین کنعانی زادگان گفته است.

   

این باشگاه اسپانیایی در دعوت نامه خود خواسته تا کنعانی زادگان در ژانویه ۲۰۱۹ به اسپانیا برود و بعد از حضور تستی و آزمایشی در تمرینات این تیم، در صورت قبولی قرارداد رسمی امضا کند و به این تیم بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان در این فصل از رقابت های لیگ برتر نمایش قابل قبولی را در تیم ماشین سازی داشته و حتی توانست دوباره بعد از مدتها به تیم ملی دعوت شود. با این حال برخی رسانه ها نسبت به دعوت بازیکن اسبق تیمهای پرسپولیس، ملوان، سایپا و استقلال تهران به تیم ملی خرده گرفتند.

در همین راستا هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: نامه‌ای برای باشگاه ارسال نشده و در جریان این مسئله نیستم. این نامه را در فضای مجازی خواندم. این نامه در شأن بازیکن ما نوشته نشده است. در این نامه که در فضای مجازی دیدم درخواست شده بازیکن برای تست به تمرینات ایبار برود تا عملکرد او مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی افزود: کنعانی‌زادگان بازیکن تیم ملی است و این نوع دعوت‌نامه منطقی نیست. امیدوارم هستم اگر خودش این دعوت نامه را دریافت کرده اجازه بدهد باشگاه به آن پاسخ دهد تا شأن بازیکن در نظر گرفته شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی

رأی مسابقه استقلال ملاثانی- فجرسپاسی در حالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که سهم سازمان لیگ در این میان نادیده گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در چارچوب هفته  بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دوم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار شود. با این وجود عدم امکان ورود دو تیم به ورزشگاه غدیر اهواز  باعث لغو و تعویق مسابقه شد. این در حالی است که فجر یکی از 4 تیم مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد می‌شود و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت صعود تأثیرگذار باشد.

واکنش باشگاه فجر سپاسی به برگزاری بازی لغو شده

طبق رأی کمیته انضباطی قرار است بازی دوباره برگزار شود هر چند فجرسپاسی اعلام کرده پرونده را به کمیته استیناف می‌برد.

کمیته انضباطی نقش 2 باشگاه میهمان، میزبان و همچنین متولی ورزشگاه یعنی باشگاه استقلال خوزستان را بررسی کرده اما در این میان طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم قصوراتی داشته است. برای نمونه طبق ماده 18 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران،  تیم‌ میهمان باید یک تمرین رسمی یک ساعته در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه داشته باشد. 

با این وجود بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد فجر در روز اول اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه غدیر اهواز جلسه تمرینی نداشته است. هر چند عدم رعایت اجرای  آیین‌نامه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان