Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@11:59:28 GMT

افشاگری بیرانوند از ماجرای درگیری خود با برانکو!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۹۹۸۱۲

علیرضا بیرانوند بالاخره در ارتباط با شایعه درگیری خود با برانکو ایوانکوویچ پرده برداشت. آفتاب‌‌نیوز : در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر درگیری لفظی علیرضا بیرانوند با برانکو ایوانکوویچ در تمرینات پرسپولیس مطرح شد که این ماجرا باعث بروز حاشیه‌هایی پیرامون دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها شد؛ او پیش از این نیز به دلیل درگیری لفظی با احمد نوراللهی در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز در کانون توجهات قرار گرفته بود و انتقادهایی را هم علیه خود دید تا این ماجراها امروز برایش سلسله مشکلات درون تیمی را به‌وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا بیرانوند بالاخره نسبت به شایعاتی که علیه او به گوش می‌رسید واکنش خود را نشان داد تا دیگر بحث‌ها در آستانه دیدار برابر ذوب‌آهن به پایان برسد و خیال همه بابت آرامش تیمی سرخ‌ها راحت شود؛ بیرانوند در ارتباط با شایعه درگیری با برانکو اظهار داشت: هیچ درگیری میان من و او رخ نداده است، من در مقابل او هرگز سرم را بالا نمی‌آورم و احترام بسیاری را برایش قائل هستم، تنها واکنشی که من در تمرینات از خود نشان می‌دهم واکنش به توپ‌هایی است که به سوی دروازه من می‌آید!
ورزش 11

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، بازی‌های سال جدید برای پرسپولیس با یک شوک بزرگ آغاز شد و علیرضا بیرانوند گلر شماره یک این تیم با آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ دست در اردوی تیم ملی مواجه شد و نتوانست تیمش را در اولین بازی سال مقابل گل گهر همراهی کند. 

تاندون مچ دست بیرانوند دچار پارگی خفیف شده که باعث شد او دستش را گچ بگیرد. بیرانوند که پس از بازی با گل گهر، دومین بازی پرسپولیس در سال جدید که مقابل ملوان برگزار شد را از دست داد، احتمالاً به بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت هم نخواهد رسید و باید به اجبار استراحت کند. 

علیرضا بعد از مصدومیت در یک جمع خصوصی گفته بود که همه تلاشش را می‌کند تا به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی برسد و غیبتش در بازی‌های پرسپولیس از سه بازی بیشتر نشود. طبق خبرهای رسیده، بیرانوند قرار است قبل از بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل صنعت نفت دوباره از دستش ام‌آرای بگیرد تا مشخص شود روند درمانش تا چقدر مؤثر بوده و چه زمانی می‌تواند تمرینات گلری را آغاز کند. به نظر می‌رسد علیرضا بعد از گرفتن‌ ام آرآی مجدد از دستش می‌تواند گچ را برداشته و کم کم تمرینات تخصصی را شروع کند. گفتنی است بیرانوند این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا فرم بدنی خود را حفظ کند و بتواند بلافاصله بعد از باز کردن گچ دستش، تمرینات تخصصی گلری را از سر بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • سنگ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش (فیلم)
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • ببینید | سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • سنگِ تمام علیرضا بیرانوند در کنسرت همشهری‌هایش
  • (ویدئو) هم‌خوانی احساسی علیرضا بیرانوند در یک کنسرت لُری
  • (عکس) بدنسازی بیرانوند با دست گچ گرفته
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس