Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس یک مراسم سالانه است و همواره یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرو در جهان محسوب می‌شود. این نمایشگاه برای اولین بار در سال 1907 برگزار شد و محل معرفی بسیاری از خودرو‌های خاطره‌انگیز و نوستالوژیک در سالیان گذشته بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد هر ساله در ابتدای ماه پایانی سال (دسامبر) برگزار می‌شود، معمولا در ابتدا چند روز به معرفی خودرو‌های جدید، ارائه فناوری‌های به کار رفته و کنفرانس‌های مطبوعاتی اختصاص پیدا می‌کند و در ادامه 10 روز برای بازدید عموم در نظر گرفته می‌شود. در طول این 10 روز امکان بررسی خودرو‌ها، پیش‌خرید، خرید با تخفیف و حتی رانندگی آزمایشی (برای بعضی از خودرو‌ها) برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود.

امسال نیز این نمایشگاه با سابقه‌ای بیش از 110 سال میزبان غول‌های صنعت خودروسازی دنیا بود و تاکنون محصولات بسیاری در آن معرفی شده‌ است. تلاش ما بر آن است که در طول چند گزارش به معرفی بهترین و مطرح‌ترین خودرو‌های ارائه شده‌ در نمایشگاه امسال Los Angeles Auto Show 2018 بپردازیم.

نمایشگاه Los Angeles Auto Show 2018

امسال معرفی خودرو‌های الکترونیکی بخش عظیمی از نمایشگاه را به خود اختصاص داد، آئودی طبق انتظار با یک خودرو الکترونیک جذاب در این بخش حضور داشت، کیا، تویوتا و لینکولن نیز خودرو‌های الکترونیکی خود را معرفی کردند اما هیچکدام مانند وانت الکترونیکی Rivian نتوانست نظر کارشناسان و مطبوعات را به خود جلب کند. در بخش‌های دیگر، وانت Jeep و کیا Soul طرفداران زیادی داشتند و اخبار زیادی در مورد این دو محصول منتشر شد، سدان‌های مقرون‌به‌صرفه و طرح‌های مفهومی جدید هم از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بودند که در ادامه به ‌آن‌ها می‌پردازیم.

اتومبیل 2020 Jeep Gladiator

اگر بخواهیم بهترین خودرو نمایشگاه امسال را مشخص کنیم، جیپ گلادیاتور قطعا یکی از کاندیده‌های اصلی این عنوان خواهد بود. پس از مدت‌ها حدس و گمان و شایعه در مورد این خودرو، شرکت جیپ، گلادیاتور خود را در میان دود و نورپردازی بر روی استیج آورد تا از غول جدید خود رونمایی کند. جیپ این خودرو را تواناترین پیکاپ سایز متوسط تاریخ توصیف کرده است.

گلادیاتور دارای موتور بنزینی 3.5 لیتری با 6 سیلندر است که قدرت 285 اسب‌بخار را تولید می‌کند، سیستم انتقال به ‌کار رفته 6 دنده‌ دستی است، حالت 8 دنده‌ اتوماتیک هم به صورت آپشن وجود دارد که قابل سفارش است. طبق انتظار این خودرو با دیفرانسل چهارچرخ تولید می‌شود.

اتومبیل 2020 Toyota Corolla

کرولا هیربدی یکی از چندین خودرو الکترونیکی معرفی شده در نمایشگاه امسال است. کرولا جدید منبع قدرت خود را از Prius قرض می‌گیرد. موتور 1.8 لیتری 4 سیلندره به دو موتور ژنراتور متصل می‌شود و در مجموع 121 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. رانندگی بین حالت‌های متفاوت از ویژگی‌های این خودرو است، Normal رانندگی عادی را پیشنهاد می‌دهد، حالت Eco بر بازدهی بالا تاکید دارد، Sport مناسب سرعت بالا است و EV حالت تمام الکترونیک را فراهم می‌سازد. سیستم تعلیق عقب خودرو تغییر پیدا کرده و طراحی جدید شامل اتصال‌های چندگانه است که باید کنترل خودرو را به صورت چشم‌گیری بهبود بخشد.

اتومبیل 2020 Mazda3

معرفی نسل جدید مزدا 3 نیز طرفداران بسیاری داشت. شرکت ژاپنی مزدا چهارمین نسل از محصول محبوب خود، مزدا 3 را برای اولین بار با موتور مخصوص  Skyactiv-X  عرضه کرده است. مزدا 3 به صورت پنج‌ در هاچ‌بک و چهار در سدان عرضه می‌شود. خریداران می‌توانند طبق نیاز خود سیستم انتقال 6 سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنند، دیفرانسیل چهار چرخ نیز به‌ عنوان یکی از آپشن‌‌های در نظر گرفته شده است. برای آگاهی از اطلاعات کامل‌تر از این اتومبیل به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: نسل چهارم مزدا ۳ با جذابیت خیره کننده‌اش معرفی شد +تصاویر

اتومبیل 2019 Honda Passport

شاستی‌بلند جدید هوندا یک خودرو قدرتمند برای سفر به مناطق صعب‌العبور است. این خودرو با موتور 3.5 لیتری 6 سیلندره 280 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند که با سیستم انتقال اتوماتیک 9 سرعته به چرخ‌های جلو هدایت می‌شود. سیستم هوشمند مرکزی نرم‌افزارهای Apple CarPlay و Android Auto را پشتیبانی می‌کند همچنین سامانه امنیتی Honda Sensing بر روی هوندا پاسپورت تعبیه شده که مواردی مانند سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار برخورد از جلو، هشدار انحراف از خطوط، دستیار کمکی رانندگی بین خطوط، سیستم کروز انطباقی  و هشدار برخورد از پشت را شامل می‌شود. این خودرو سال آینده میلادی به‌فروش می‌رسد.

اتومبیل 2019 Nissan Maxima

دیگر شرکت ژاپنی حاظر در نمایشگاه امسال با معرفی مدل جدید ماکسیما نظرات را به خود جلب کرد. خودرو ماکسیما بیش‌از 35 سال است که توسط شرکت نیسان تولید‌می‌شود و از سال 2015 مدل‌های تولید شده جزو نسل هشتم این خودرو محسوب می‌شوند. در زمان رونمایی از ماکسیما‌ی جدید، تغییرات ظاهری گسترده بیش‌از دیگر ویژگی‌ها خودنمایی می‌کرد، چراغ‌های LED جدید، چهار خروجی اگزوز، پنل مشبک بزرگ‌تر در جلو و چرخ‌های 19 اینچی بخشی از تغییرات ظاهری هستند. این خودرو در پنج نسخه عرضه می‌شود که برای مثال ماکسیما SR با اضافه شدن اسپویلر ظاهری اسپرت به‌خود می‌گیرد. در بخش موتور شاهد پیشرانه‌ی 3.5 لیتری همراه با 6 سیلندر هستیم که قدرت 300 اسب‌بخار را تولید می‌کند. این خودرو با قیمت 33,420 دلار تا چند هفته‌ی دیگر راهی بازار می‌شود. 

گزارش از عبدالله مطیع

بیشتر بخوانید: تقاضای طراحان آئودی برای حضور کانسپت در بازار +تصاویر

انتهای پیام/

بهترین خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس ۲۰۱۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۹۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو