Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،سرهنگ کریم نوری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس راه اردبیل – مغان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ولو تانکردار، مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو، پلیس در بازرسی از کامیون فوق، 35 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این سوخت از شهرستان پارس آباد بارگیری با هدف توزیع خارج از شبکه حمل می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قاچاق ماموران پلیس معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کامران خوشناموند گفت: باهدف مبارزه جدی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس فرماندهی انتظامی هندیجان موفق شدند یک دستگاه خودروی سمند سفید حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی یکهزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خوشناموند با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان می‌گوید: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار
  • کشف ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق درانار
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد