Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:58:50 GMT

جوانان جودوکار خراسان شمالی قهرمان کشوری شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۰۲۰۷

جوانان جودوکار خراسان شمالی قهرمان کشوری شدند

بجنورد- ایرنا- جودوکاران خراسان شمالی با کسب چهار نشان طلا و دو نشان برنز در بخش انفرادی و کسب عنوان اول در بخش تیمی، قهرمان رقابت های جودو جوانان کشور شدند.

رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در بخش انفرادی این رقابت ها چهار نشان طلا توسط مجید بریمانبو در وزن 60 کیلوگرم، علی محمدی بریمانلو در 66 کیلوگرم، رضا پارساپور در 73 کیلوگرم و قاسم باغچقی در 90 وزن کیلوگرم کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوروش خسریار اظهار داشت: همچنین حسین روحانی و مجتبی ربانی نیز موفق به کسب نشان برنز این مسابقات در بخش انفرادی شدند.
خسرویار گفت: بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز که به‌ صورت تیم به تیم و گروهی در 5 وزن برگزار شد تنها استان‌هایی که حداقل 8 جودوکار در مسابقات انفرادی شرکت داده بودند می‌توانستند شرکت کنند.
وی افزود: در این بخش 15 تیم اعلام آمادگی کردند که خراسان شمالی نیز در این رقابت‌ها شرکت داشت.
رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی اظهار داشت: تیم استان در دور اول در مسابقه با تیم گیلان 4 برد و یک باخت کسب کرد.
وی گفت: در دور دوم و سوم نیز جودوکاران خراسان شمالی با تیم های لرستان و مازندران به رقابت پرداختند که هر دو را با نتیجه چهار بر یک شکست دادند.
خسرویار اظهار داشت: در فینال این مسابقات نیز تیم تهران حریف ورزشکاران استان بود که با نتیجه 3 بر 2 مغلوب جودوکاران استان شد و بنابراین تیم خراسان شمالی با اقتدار و شایستگی تمام، جام قهرمانی جودو جوانان کشور را در رقابت‌های تیم به تیم بالای سر برد.
وی یادآور شد: هفت نفر از جودوکاران جوان خراسان شمالی در لیست اعضای تیم ملی جوانان و دو نفر از آنها شامل امیرحسین یزدانی و حسین سعیدی برجی در لیست تیم ملی جودو نوجوانان قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا جودوکاران خراسان شمالی در هفت وزن مختلف در دو بخش تیمی و انفرادی در این مسابقات شرکت کردند.
امیرحسین یزدانی، حسین سعیدی برجی، مجید وحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور، امیر محمد رمضانی، قاسم باغچقی، مجتبی ربانی و حسین روحانی اعضای تیم اعزامی خراسان شمالی به این مسابقات بودند.
مسابقات جودو کشوری در بخش انفرادی در تاریخ 10 و 11 آذر و در بخش تیمی 12 آذرماه در یزد برگزار شد.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جودو قهرماني كشور خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی