Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوج‌گیری دوباره مهدی ترابیبه گزارش بلاغ، فصل بد ترابی، به روزهای خوبش رسیده و این موضوع، بیشتر از همه پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کند. 

ابتدای فصل که مهدی ترابی با پرسپولیس قرارداد بست، بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ بود. او از تیم آنالیز نمره ۲٫۶۴ گرفت و بهترین بازیکن لیگ هفدهم شد. در متریکا هم او با نمره آماری ۷٫۵ از ۱۰، همین عنوان را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فصل جدید، برای ترابی خوب نبود و او در بسیاری از بازی‌های سایپا، نمره ضعیفی گرفت. موضوعی که هواداران پرسپولیس را نگران سرنوشت خرید جدیدشان می‌کرد. با نزدیک شدن به نیم فصل و زمان پوشیدن پیراهن پرسپولیس، مهدی ترابی دوباره اوج گرفته و در تورنمت‌های مختلف می‌درخشد.

مهدی ترابی تا هفته ششم لیگ برتر، گل یا پاس گلی برای سایپا نداشت. هیچوقت نمره‌ای بهتر از ۳ نگرفت و حتی جایگاهش در ترکیب اصلی به خطر افتاد. تعطیلی لیگ و مسابقات ملی، ترابی را از زیر فشار خارج کرد و او مقابل ازبکستان تک گل تیم ملی را زد. بعد بازگشت به لیگ، اوضاع به مرور بهتر شد و مهدی ترابی ، روند صعودی داشت. او هفته هشتم مقابل نساجی، پایه گذار تک گل تیمش شد. سپس در بازی دوستانه ایران و بولیوی باز هم گل زد و مقابل پرسپولیس، برای اولین بار نمره‌ای بهتر از ۳ گرفت. در بازی جام حذفی استقلال و سایپا، ترابی با یک گل و یک پاس گل توانست سایپای ۱۰ نفره را به مرحله بعد برساند. دو بازی سخت با سپاهان و پدیده، سایپا و ترابی موفق نبودند اما این هفته او هم اولین گلش در لیگ هجدهم را زد و هم، برای اولین بار به تیم منتخب هفته لیگ رسید.

فصل بد مهدی ترابی ، به روزهای خوبش رسیده و این موضوع، بیشتر از همه پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کند. پرسپولیس با ۱۲ گل زده، این فصل هشتمین خط حمله لیگ است و به ترابی، رفیعی و شریفی برای بازگشت به اوج امید بسته است. فرم فعلی ترابی، می‌تواند آن‌ها را امیدوار به نیم فصلی رویایی و تبدیل شدن دوباره به خطرناک‌ترین خط حمله لیگ برتر با حضور او و دیگر خریدهای جدیدشان کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت تر از دیدارهای باقیمانده سرخ ها به نظر می رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این  چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن ازاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضاها را بشناسد و در آنها جابجا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر همبازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل  و بخصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده آلش فاصله داشته و یکی دوباری هم که محمد خدابنده لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند.ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد.در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوشمار می توان از امیری یا صادقی به عوان وینگر راست  استفاده کند.

به نظر می رسد این جابجایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به عنوان بازیکن آزاد ارائه می کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد  و البته  سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق تری بوده و می تواند با دانیال اسماعیلی فر زوج سازی کند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور