Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در ۶۰ درصد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه زنانسفر به استان و در بازدید از مجتمع بوم گردی شهر سی سخت بر تلاش و حرکت به سوی اشتغالزایی برای توسعه کارآفرینی و کسب و کار زنان تاکید کرد و گفت: ۶۰ درصد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه زنان است.
معصومه ابتکار با بیان اینکه بانوان ایران زمین همواره در اقتصاد این مرز و بوم نقش آفرین بوده اند افزود: زنان برای توسعه فعالیت‌های خود باید هر چه بیشتر به سمت مهارت آموزی پیش بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بیکاری در دختران تحصیل‌کرده بیش از پسران است گفت: تمام تلاش دولت بر این است که نیاز‌های اولیه و تسهیلات لازم برای زنان در امر اشتغال را فراهم کنند که این مساله در دستور کار دولت قرار گرفته است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: سیاست کلان دولت در حوزه اقتصادی، اشتغال‌زایی، کارآفرینی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و دیگر بخش‌ها حائز اهمیت است که در سطح ملی، استانی و محلی اجرا شده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تحولات مهم و چشمگیری در حوزه زنان و خانواده در سطح ملی و استان‌ها ایجاد شده افزود: اجرای طرح‌های حوزه زنان در استان کهگیلویه وبویراحمد بسیار امید بخش است که نشان از وجود سرمایه انسانی ارزشمند در این استان و برقراری تعامل و همکاری بین بخشی برای اجرای این برنامه‌ها و طرح‌ها است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در دولت دوازدهم در حوزه زنان طرح‌های مهمی تدوین شده است اضافه کرد: این طرح‌ها بر اساس شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و ظرفیت مناطق، توجیه بودن طرح، مورد توجه قرار گرفته که همه آحاد جامعه از فرصت‌های ایجاد شده برای تعالی فردی و جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند.
ابتکار با بیان اینکه در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی نگاه ویژه‌ای به حوزه زنان سرپرست خانوار شده است گفت: طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار‌ها و ارتقا توان‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد از دیگر مواردی است که اجرای آن در اولویت قرار دارد.
وی همچننین در این سفر در بازدید از اورژانس اجتماعی بهزیستی شهریاسوج با اشاره به اینکه نقش تعیین کننده توسعه و گسترش اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست گفت: اطلاع رسانی و آگاه سازی آحاد جامعه در خصوص برنامه‌ها و خدمات ارائه شده در اورژانس اجتماعی نیز از عوامل موثر و کلیدی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و کنترل آن به شمار می‌رود.
خانم ابتکار افزود:راه اندازی اورژانس اجتماعی یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین راهکار‌های دولت برای کنترل و مهار آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از گسترش آن است.
وی ادامه داد: اورژانس اجتماعی نقش یک رابط اجتماعی را ایفا می‌کند و باید با شناساندن تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی مردم را در برابر آسیب‌های اجتماعی آگاه ساخت.

ابتکار بیان کرد: دولت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های متعددی دارد که مهمترین آن پیشگیری و توان‌افزایی و ارتقا سطح آگاهی از سنین پایین تا خانواده است.
ادای احترام به مقام شامخ شهدا، و شرکت در جلسه شورای اداری، و جلسه با نهاد‌های مردم نهاد و سمن‌ها در کهگیلویه وبویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر به استان بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با اطلاع به مرکز اورژانس استان از مسموم شدن اعضای یک خانواده پنج نفره با گاز مونوکسید کربن در بروجن یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

شمسی پور افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشت که تمامی مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن منتقل شدند.

شمسی پور خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله‌های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع داشته و نسبت به رعایت دقیق آن‌ها اهتمام ورزند و از روشن کردن وسایل گرمایشی گاز سوز، درون فضا‌های بسته مشابه چادر مسافرتی بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری