Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@05:46:00 GMT

درخواست اختصاص سبد حمایتی با شماره گیری کد USSD

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۰۶۱۷

درخواست اختصاص سبد حمایتی با شماره گیری کد USSD

جانشین رییس سازمان بهزیستی گفت: از ۲۰ آذر شماره ای اعلام می شود تا افرادی که زیر ۳ میلیون تومان در ماه حقوق می گیرند، تقاضای دریافت سبد حمایتی کنند.

«پهبد پور شبانان» در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درخصوص اختصاص سبد حمایتی به افرادی که این سبد به آنها تعلق نگرفته است، گفت: برای افرادی که سبد حمایتی یارانه ای به آنها تعلق نگرفته است یک کد دستوری USSD در نظر گرفته ایم و به زودی اعلام خواهد شد که از بیستم آذر ماه با شماره گیری آن در تلفن همراه، افراد می توانند داوطلب دریافت سبد حمایتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: افراد با شماره گیری این کد دستوری به دستگاه های ذی ربط اجازه می دهند تا درخصوص حقوق دریافتی آنها که باید کمتر از ۳ میلیون تومان باشد، تحقیقات لازم  را انجام دهند که در صورت تایید سبد حمایت به آنها نیز تعلق خواهد گرفت.

 

پورشبانان با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه سازمان بهزیستی عملکرد قابل قبولی از خود داشت، افزود: عملکرد سازمان بهزیستی به گونه ای بود که از طرف استاندار کرمانشاه، آقای بازوند مورد تقدیر قرار گرفتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: خانه های ساخته شده توسط بهزیستی به زلزله زدگان کرمانشاه تحویل می شود و خوشبختانه تمام خانه هایی که توسط بهزیستی ساخته و یا تعمیر شدند در زلزله اخیر آسیب ندیده اند.

 

جانشین رییس سازمان بهزیستی افزود: سازمان بهزیستی تا زمانی که لازم است در مناطق زلزله زده حضور دارد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند شیراز حوزه هنری مجلس میرزا کوچک جنگلی استان همدان زلزله معلولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سبد حمایتی مناطق زلزله زده کرمانشاه بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه اختصاص یافت

فرماندار کرمانشاه، از اختصاص ۱۰۰ مدرسه و تعدادی از اماکن و سالن های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی که به این شهر سفر می‌کنند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز شنبه _ بیست و ششم اسفند _ در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان لازم است هماهنگی‌های درون سازمانی خود را برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی تقویت کنند.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ مدرسه به همراه تعدادی اماکن و سالن‌های ورزشی جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی، تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره‌کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه لازم است نسبت به تجهیز این اماکن اهتمام لازم را داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی است که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس‌راه باید از هم‌اکنون اقدامات مقتضی را صورت دهند.

وی لایروبی رودخانه‌های فصلی و آب‌های سطحی به هنگام بارش‌های قوی پیش‌رو و احتمالی در ایام نوروز را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: شهرداری از هم‌اکنون برای جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها و دفع آب‌های سطحی اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم را صورت دهد.

آمویی همچنین از آماده‌باش بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، راهداری و… در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: شیفت‌بندی‌های لازم برای حضور شبانه‌روزی کارکنان این دستگاه‌ها جهت امدادرسانی به شهروندان صورت گرفته و امیدوارم همه جدیدت در مأموریت‌های پیش‌رو حاضر شوند.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی شهرستان کرمانشاه از ۲۴ اسفندماه، گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین و اتمام سفرهای نوروزی ادامه پیدا خواهد کرد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه همچنین از ایجاد یک کمپ نوروزی در پارک شاهد کرمانشاه جهت مسافران خبر داد و گفت: برپا کردن چادر در دیگر نقاط شهر و به‌خصوصا در مسیر رودخانه‌ها ممنوع بوده و با احترام به مسافران نوروزی، در صورت مشاهده این افراد به پارک شاهد هدایت خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرمانشاه در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهند بود، در عین حال از شهروندان و مسافرانی که کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده‌اند خواست تا با نیروهای امدادی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا خدای نکرده با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 736782

دیگر خبرها

  • بودجه‌های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص می‌یابد
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • بودجه های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند
  • ارائه بسته حمایتی به خانواده های نیازمند در تهران
  • واگذاری ۵۵ فرزند به خانواده‌های متقاضیان واجد شرایط
  • ایجاد شغل برای ۳ هزار و ۵۶۰ نفر مددجو زیرپوشش بهزیستی
  • اختصاص ۱۰۰ مدرسه در کرمانشاه برای اسکان مسافران نوروزی
  • اختصاص ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه
  • ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه اختصاص یافت
  • ۵۵ کودک بی‌سرپرست در کرمانشاه صاحب خانواده شدند