Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و محلی ضمن تقدیر از خدمات دکتر انصاری لاری مدیر عامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری به عنوان مدیر عامل جدید این سازمان معرفی می شود.

یاد آور می شود آیین معارفه دکتر مظفری به عنوان مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش و تودیع دکتر انصاری لاری مدیر عامل سابق این سازمان ساعت 18 روز سه شنبه 13 آذر ماه جاری در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علاوه بر مسئولان محلی، برخی از نمایندگان مجلس، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، فرمانداران، استانداران و چند تن از معاونان وزرا حضور خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تودیع و معارفه خلیج فارس رئیس جمهور نمایندگان مجلس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم گفت: امسال به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با مشارکت مردم  و با تجهیز منابع در کنار بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعت خواهیم بود.
وی افزود: پرداخت ۳۰ درصدی منابع در بخش صنعت نشان از توجه بانک ملی به جهش تولید و ایجاد اشتغال کشور دارد.
عباسی معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدام بانک‌ها در اجرای حمایت مالی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: از مدیر جدید بانک ملی انتظار می‌رود حمایت از واحد‌های تولیدی راکد و ارائه تسهیلات اشتغالزایی و کسب و کار و سرمایه گذاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام