Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست دکتر مصطفی سالاری برگزار شد.

در این نشست دکتر سالاری با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی، قهرمان ملی را اسوه استقلال طلبی،آزادی خواهی و عدالت جویی خواند که تلاش هایش نقطه اتکایی در تاریخ سیاسی کشور محسوب می شود.
  وی با بیان اینکه حرکت مردمی میرزای جنگلی سراسر افتخار و همراه با جوشش مردمی بوده است، بر لزوم شناخت ابعاد شخصیتی این مرد بزرگ و معرفی آن به همگان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نماینده عالی دولت در گیلان افزود: ارج نهادن به مقام میرزا کوچک خان و زنده نگهداشتن آرمان ها و اندیشه هایش نباید به برگزاری مراسم بزرگداشت ختم شود بلکه لازم است تا مولفه های فکری، عملی و شخصیتی ایشان به عنوان چهره برجسته ملی مورد توجه قرار گیرد.   وی با بیان اینکه مطالعات تاریخی نشان می دهد که گیلان در تمامی نقاط صاحب تمدن،فرهنگ و ادب غنی است،تصریح کرد: معرفی داشته ها و ظرفیت ها در ابعاد مختلف می تواند این استان را در سطح کشور و حتی بیرون از مرزها بیش از پیش معرفی کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تمدن شورای آموزش و پرورش میرزا کوچک میرزا کوچک خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت