Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:43:03 GMT

دوره های سوادآموزی رایگان در مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۱۳۹۶

دوره های سوادآموزی رایگان در مسجد داودقلی زنجان

مسجد داودقلی زنجان در راستای تقویت سنگر معنویت، علم و تربیت مسجد اقدام به برگزاری دوره های سوادآموزی رایگان برای اهالی کم سواد مسجد نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد داودقلی زنجان برای  سوادآموزی در منطقه خود برنامه هدفمند و رایگان اجرا می کند.

 

دراین مسجد اهالی بی سواد و کم سواد محله شناسایی و برای شرکت در دوره های سوادآموزی به مسجد دعوت می شوند و با تشکیل جلسات صمیمی موضوع سوادآموزی مطرح و از ایشان نظرخواهی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا مسجد داودقلی زنجان با معلمانی با مدرک کارشناسی ارشد در محیط مسجد مشغول آموزش بی‌سوادان و کم سوادان است و ضمن تهیه کتاب و تمرین وانجام تکالیف شور وشوق خاصی در روحیه  این عزیزان ایجاد می شود.

 

علاقمندان برای حضور در کلاس های سوادآموزی هر روز با اشتیاق در کلاس حاضر شده و حضور فعالی در کلاس دارند؛ البته در کنار این کلاسها برنامه های اردویی و استخر برای افراد اجرا می شود.

 

این اقدامات در راستای ارائه خدمات سالم و مفید به همه اقشار جامعه و اهالی محله است تا  عموم مردم طعم شیرین خدمت را در خانه خدا احساس کنند.

 

در این مسجد خدمات به صورت روزانه 15 ساعت ارائه و کلاس های نهضت سوادآموزی به صورت رایگان برپا می شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بیرجند مسجد زلزله روزنامه شهردار تهران خراسان جنوبی روز جهانی معلولان اردبیل شیراز مسجد داودقلی زنجان سوادآموزی نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • تبدیل شانزه‌لیزه به محوطه پیک‌نیک رایگان یک‌روزه