Web Analytics Made Easy - Statcounter

فانوس: مجتبی حسین پور بازپرس سابق دادسرای ارشاد دست به افشاگری بسیار جالبی زده و پرونده یک پارتی شبانه را مطرح کرد.


بازپرس در این باره می‌گوید: «در زمان حضورم در دادسرای ارشاد یک سری پرونده‌های خاص مطرح می‌شد.


خیلی هایش قابل طرح نیست، چون به هر حال به زندگی خصوصی افراد بر می‌گردد. نکته جالب جرائم یا تخلفاتی منتسب به چهره‌های معروف مثل بازیگران و فوتبالیست‌ها بود که مردم به آن علاقه نشان می‌دادند و این هم جای بحث دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حسین پور در ادامه افزود: «یک موردی داشتیم که مربوط به یکی، دو بازیکن فوتبال بود. چهره‌های مطرح فوتبال بودند و به همین خاطر نمی‌شود اشاره مستقیم کرد، چون می‌خواهیم حرمت‌ها حفظ شود. جالب بود که تا حدودی قصه به فکاهی نزدیک بود. مأموران وارد منزلی می‌شوند که یک جمع خیلی خودمانی دوستان ورزشکار با بانوان غیرورزشکار ترتیب داده بودند. این جمع دستگیر می‌شوند.

در گزارش‌ها اسم فردی بود که بین دستگیر شده‌ها نبود. گزارش‌های دقیق حاکی از این بود که آن شخص در مهمانی حضور داشته است.» او با لبخند ادامه می‌دهد: «این بار مأموران دوباره به صحنه برمی گردند و کل منزل را جست وجو می‌کنند تا اینکه آن شخص معروف را از داخل منبع آب بیرون می‌کشند! تصور کنید شخصی در چنین جایگاه اجتماعی این اتفاق برایش افتاده باشد؟ شاید خنده دار باشد، ولی این اتفاق چقدر می‌تواند شخصیت او و فعالیت حرفه‌ای اش را تحت تأثیر قرار دهد؟»

منبع: فردا

کلیدواژه: فوتبالیست معروف تانکر آب پارتی جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش