Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:45:27 GMT

بیمارستان شهدای دهلران با 11 میلیارد ریال تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۱۸۴۷

بیمارستان شهدای دهلران با 11 میلیارد ریال تجهیز شد

ایلام - ایرنا - رئیس بیمارستان شهدای دهلران از هزینه 11 میلیارد ریالی برای خرید تجهیزات پیشرفته پزشکی در این مرکز درمانی خبر داد.

دکتر غلامرضا منصوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تجهیز این بیمارستان به دستگاه بیهوشی و ونتیلاتور سطح خدمات رو به افزایش است.
وی افزود: برای خرید این تجهیزات بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بیمارستان شهدای دهلران یادآور شد: تجهیز این بیمارستان به تخت های پیشرفته سه شکن با لوازم جانبی برای بیماران، چندین دستگاه مانیتور علایم حیاتی، الکتروشوک، نوار قلب، میکروسکوپ آزمایشگاه، ابزار و لوازم جدید جراحی برای اتاق عمل و اورژانس و دستگاه بیلی روبین سنج پوستی (اندازه گیری زردی بدون نیاز به گرفتن خون) برای نوزادان از دیگر اقدامات است.
منصوری تاکید کرد: برای خرید این تجهیزات نیز بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه شده که در مجموع بالغ بر 11 میلیارد ریال طی سال جاری برای این بیمارستان تجهیزات پیشرفته مورد نیاز خریداری شده است.
شهرستان 65 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری ایلام دارای هفت مرکز درمانی و 96 تخت بیمارستانی بوده و هم اکنون 10 پزشک متخصص در گرایش های مختلف در این شهرستان حضور دارند.
7175/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمارستان خريد تجهيزات پزشكي دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی+ فیلم
  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز