Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهران عالم زاده صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تولیدات روشندلان کرمان اظهار کرد: نمایش توانمندی های نابینایان اقدامی با ارزش و قابل تحسین است که جا دارد ضمن خدا قوت به همه این بزرگواران، برایشان آرزوی موفقیت و عزت داشته باشم .

وی ابراز امیدواری کرد: در این دوره بتوانیم در خصوص رفع موانع و مناسب سازی شهر برای این بخش از جامعه گام های موثری برداریم و وظیفه قانونی خود را انجام دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالم زاده در بخش دیگری از صحبت های خود از تشکیل ستاد ویژۀ مناسب‌سازی شهر برای معلولان به منظور مناسب‌سازی فضاهای عمومی شهر برای معلولان در شهرداری کرمان خبر داد و افزود: این ستاد کار خود را از امروز آغاز می کند.

شهردار کرمان گفت: ضوابط معماری و شهرسازی ظرف یک ماه آینده به منظور مناسب‌سازی شهر و ساختمان‌های عمومی برای معلولان در قالب یک کتابچه تدوین می شود.

عالم زاده تصریح کرد: پروانۀ ساختمانی و پایان کار هم براساس این ضوابط صادر می شود.

کد خبر 4475517

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند