Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور امروز قرار است به مناسبت روز دانشجو در علوم پزشکی سمنان سخنرانی کند؛ تغییرات مشهود فضای دانشگاه و از همه مهمتر صندلی‌های نو برای روحانی با واکنش دانشجویان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور امروز قرار است که برای حضور در مراسم گرامیداشت روز ۱۶ آذر به استان سمنان سفر کرده و در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان سخنرانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما حاشیه‌های سفر رییس جمهور به سمنان و از جمله تغییرات مشهور فضای دانشگاه و تغییر صندلی‌های ردیف جلو ویژه مسئولان با واکنش دانشجویان‌ مواجه شد.
  اینکه چه تعداد از ظرفیت سالن دانشگاه علوم پزشکی سمنان در اختیار دانشجویان قرار دارد؟ و اینکه از این تعداد، چه مقدار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی سمنان، چه تعداد برای دانشگاه سمنان و بقیه دانشگاه هاست؟ سوالاتی بود که برخی به آن پرداختند و امیدوار بودند که بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند.  
تغییرات مشهود فضای دانشگاه از جمله موضوعاتی بود که بیش از همه چیز مورد توجه دانشجویان قرا گرفت، برخی از دانشجویان مطرح کردند که این همه تغییر در آمفی تئاتر دانشگاه در حدود دو هفته! اگر در طول دو هفته اینکار ممکن بود و امکان پرداخت چنین هزینه هنگفتی وجود داشت، چرا چند ساله آزمایشگاه‌های ما با کمترین تجهیزاته؟

اما یکی دیگر از تغییراتی که در دانشگاه علوم پزشکی سمنان شاهد آن هستیم، تغییرات صندلی ردیف جلوی ویژه مسئولان بود که با واکنش‌ها و اعترض دانشجویان مطرح شد. برخی به طنز مطرح کردند که  مگه ما چه مونه که اون چشه!     اما برخی دیگر از دانشجویان نیز با انتشار تصاویری  نسبت به حضور و سخنرانی رئیس جمهور مطالب قابل تأملی را مطرح کردند. اینکه روز ۱۶ آذر سه تن از دانشجویان به دست عناصر استکیبار به شهادت رسیدند و اینکه آقای رئیس جمهور برای روز دانشجو ارزش قائل می‌شود، اما سفارت انگلیس را...     برجام هم یکی از دیگر موضوعاتی بود که دانشجویان آن را مطرح کردند که احتمالا رییس جمهور امروز در دانشگاه علوم پزشکی سمنان در رابطه با آن در حضور دانشجویان سخنرانی خواهد کرد.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رییس جمهور روحانی سفر رییس جمهور به سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور بیانیه‌ای اقدام شرم‌آور پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان و اساتید معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در تجمعی با سردادن شعار‌هایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند"، دانشجوی حق طلب، حمایتت می‌کنیم" و "ننگ ابدی بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان" حمایت خود را از آنان به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این تجمع گفت: در این عصر پیشرفت و تکنولوژی، مستکبرین عالم و صهیونیست‌ها به اندازه ۸ بمب اتمی، بمب و مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه ریخته و منجر به شهید، زخمی و آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندی، بی تفاوتی در مقابل ظلم ظالم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: جای افتخار است که جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای، در مقابل مستکبرین و صهیونیست‌ها قد علم کرده و الحمدلله خواری و ننگی را به آنان تحمیل نموده است.

 دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستند، در این اعتراضات شاهد برخورد بسیار خشن پلیس بوده و تعداد بالایی از دانشجویان و اساتید بازداشت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس