Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: آدا هگربرگ نروژی از باشگاه لیون فرانسه به عنوان برترین بازیکن زن سال ٢٠١٨ از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد و اولین توپ طلای بانوان را دریافت کرد.

به گزارش رکنا؛ برترین بازیکن زن سال ٢٠١٨ گفت: مهم ترین مسئله در فوتبال بانوان این است که ما با کنار هم بودن کاری فوق العاده ای خواهیم کرد.

وی افزود ؛ من می خواهم یک پیام به دختران جوان در سراسر جهان بفرستم؛ لطفا خودتان را باور داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت محاکمه قاتل سریالی که پس از آزار مهاجران ایرانی، آنها را تکه تکه کرد+عکس سود سهام عدالت مشمولان عادی چقدر است !؟ +جزییات 2 برابر شدن یارانه نقدی / پیشنهاد برای سال 98 فوتبالیست معروف از تانکر آب بیرون کشیده شد / بازپرس راز یک پارتی شبانه در تهران را برملا کرد بریدن سر مرد کرجی به سبک داعشی ها در حمام! + جزییات ارتباط راحله با مردان غریبه سرنوشت شومی را برای او در ویلای فشم رقم زد+ عکس نمی دانستم وقتی با بهناز ازدواج می کنم با دختر گانگستر مشهد وصلت کرده ام قاتل سریالی که پس از آزار 2 مهاجر ایرانی، آنها را تکه تکه کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا حیوان وحشی به جان روستاییان افتاد / وحشت مسافران قطار از این حیوان نتیجه سهل انگاری چیزی جز مرگ تلخ کودک 2 ساله خراسانی نبود این 31 نفر 500 راننده پراید و پولدار تهرانی را نقره داغ کردند ! + عکس دستگیری قاچاقچی اعضای بدن انسان با 50 اسکلت در ایستگاه راه آهن+ عکس حیوان وحشی به جان روستاییان افتاد مردگانی که با تابوت های عجیب به خاک سپرده می شوند+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جهان فوتبال زن ساعت بانوان عکس قتل زندگی تصاویر مرد خودکشی شوم پسر راننده جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن

بازیکنی که بدون هزینه به لورکوزن آمد و در کمتر از یک سال به یکی از بهترین های جهان تبدیل شد.

در جریان برتری ۲-۰ بایرلورکوزن مقابل آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، الخاندرو گریمالدو بازهم درخشان ظاهر شد و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

گریمالدو که در آکادمی بارسلونا پرورش یافته و سابقه بازی در بارسلونا ب‌ را در کارنامه دارد، در ۲۸ سالگی زیر نظر ژابی آلونسو به بهترین فرم ممکن برای یک بازیکن در پست وینگ بک چپ رسیده است. او در تابستان گذشته پس از اتمام قراردادش با بنفیکا به عنوان بازیکن آزاد به لورکوزن پیوست و تاکنون در ۴۶ بازی برای این تیم در همه رقابت ها، آمار فوق العاده ۱۱ گل و ۱۸ پاس گل را ثبت کرده است.

گفتنی است فریمپونگ در پست وینگ بک راست نیز آماری عالی در فصل جاری دارد؛ ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل در ۴۲ بازی برای لورکوزن.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید