Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:11:09 GMT

تماشاخانه سنگلج قحط الرجال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۲۹۳۷

تماشاخانه سنگلج قحط الرجال می‌شود

نمایش کمدی موزیکال «قحط الرجال» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آزادفرد از پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۷ در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش کمدی موزیکال  «قحط الرجال» از روز پنجشنبه شانزدهم آذرماه نود وهفت در تالار سنگلج تهران افتتاح و آغاز به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اخبار تماشاخانه سنگلج در تسنیم

 

این نمایش کمدی موزیکال به عنوان تازه‌ترین اثر تولید شده بنگاه شادمانی ناجورها، با بهره‌گیری از تکنیک‌های اجرایی نمایش سنتی همراه با موسیقی، داستان سرزمینی را حکایت می‌کند که درباریان سلطان بعد از مرگ او که جانشینی هم ندارد به دنبال کسی می‌گردند تا جانشین سلطان شود و پس از جستجوی بسیار در نهایت مطرب دوره‌گردی را به نام مردک‌خان وادار می‌کنند تا بر اریکه سلطنت تکیه بزند، مردک‌خان به همراه همسر و دخترش وارد دربار می‌شوند که ...  

در این نمایش بازیگرانی چون حسین رفیعی، مهسا ایرانیان، الهه پورجمشید، جمال فوادیان، فیروز حیدرزاده، امین اکبری نسب، کوروش رخشنده‌پی، علی عطایی حور، داود معینی‌کیا ایفای نقش می‌کنند.

هنرمندانی چون مجری طرح: آرزو نبوت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مرتضی برزگرزادگان، موسیقی: یاسر بیات، طراح لباس: فاطمه محمدی، نوازندگان: یاسر بیات، حسن احمدی، منشی صحنه: مبینا امری، عکاس کوروش برزی دیگر عوامل گروه هستند که در تولید این اثر همکاری داشته‌اند.

نمایش  «قحط الرجال» تا نیمه دی ماه نود و هفت هر روز به غیر از شنبه‌ها در تماشاخانه سنگلج تهران راس ساعت بیست روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال یا گیشه تماشاخانه سنگلج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه سنگلج تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه سنگلج تئاتر تماشاخانه سنگلج تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • (تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد