Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@07:10:31 GMT

شهرام شکوهی با خوانندگی خداحافظی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۳۲۲۹

شهرام شکوهی با خوانندگی خداحافظی می‌کند؟

رکنا: شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان یکی از پر حاشیه‌ترین خوانندگان چند ماه اخیر موسیقی ایران بود.

به گزارش رکنا، او ماه‌ها پیش در جریان تماشای دیدار ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به دلیل فشار عصبی ناشی از حساسیت این بازی، دچار حمله قلبی و راهی بیمارستان شد. این مشکل قلبی که برای شکوهی تکراری نبود، سبب شد کنسرت‌های این خواننده پاپ در برج میلاد لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او چند ماه بعد در نشست خبری کنسرتش شرکت کرد و خبر از اجرا در سالن همایش‌های وزارت کشور داد که البته یک کنسرت معمولی نبود.

حالا شهرام شکوهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته همچنان از بیماری قدیمی اش رنج می‌برد و مشکلات قلبی او را رها نکرده است.

او در این باره گفت: فعلاً دوران نقاهت را می گذرانم. ۱۰ روز پیش عمل قلب Heart داشتم و یک فنر در قلبم گذاشتم. منتظرم ببینم چه اتفاقی برای قلبم می‌افتد که برای آینده فعالیت هایم تصمیم بگیرم. با شرایط فعلی احتمالاً باید از دنیای خوانندگی خداحافظی کنم.

شاید پزشک Doctor نگذارد که خوانندگی را ادامه دهم

این خواننده پاپ کشورمان ادامه داد: دو سه هفته دیگر عمل دیگری دارم؛ این عمل نشان می‌دهد که آیا می‌توانم خوانندگی را ادامه دهم یا باید کاملاً این حرفه را ببوسم و کنار بگذارم. پزشکم به من گفت که ممکن است در عمل پیش رو اتفاقاتی رخ دهد که ادامه خوانندگی به سلامتی Health ام لطمه بزند.

خواننده‌ آلبوم "مدارا"، ضمن تشریح وضعیت جسمانی اش اضافه کرد: در عمل قبلی یک فنر در قلبم گذاشته شد. ممکن است با عمل بعدی تعداد فنر‌های قلبم به ۶ برسد. شاید پزشکان صلاح نبینند که این حرفه را ادامه دهم.

از برگزاری کنسرت ارزان ترسی ندارم؛ حتی اگر بدترین خواننده ایران شوم

وی با اشاره به برنامه‌های بعدی اش در صورت موفقیت جراحی پیش رو اظهار کرد: اگر عمل قلبم به لطف خدا موفقیت آمیز باشد. حتما روند گذشته را ادامه می‌دهم و کنسرت‌هایی با بلیت‌های کم بها برگزار می‌کنم. حتی این کنسرت‌ها را در شهرستان‌ها نیز اجرا خواهم کرد. خیلی از بابت اجرای کنسرت ارزان قیمت در تهران راضی هستم. بسیاری از مخاطبان این اجرا به من گفتند که برای نخستین بار به کنسرت آمده بودند. به همین دلیل دوست دارم این کار را ادامه دهم؛ از ادامه این روند هیچ ترسی ندارم؛ حتی اگر به من بگویند من ارزان‌ترین و بدترین خواننده‌ ایران هستم.

معتمدی جزو معدود خوانندگانی است که به وعده اش عمل کرد

شکوهی با اشاره به حواشی پیرامون وی پس از اجرای کنسرت با بلیت‌ کم بها در سالن وزارت کشور، بیان کرد: خیلی‌ها وعده کنسرت رایگان،کنسرت خیابانی و ارزان شدن بلیت‌ها را داده بودند که البته هیچکدام به وعده هایشان عمل نکردند. فقط محمد معتمدی یک کنسرت خیابانی برگزار کرد. آقای معتمدی جزو معدود خوانندگانی هستند که اگر بخواهد کاری بکند، حتما آن را انجام می‌دهد و به این دلیل من علاقه فراوانی به ایشان دارم.

اجرای کنسرت خیابانی برایم ممکن نیست

وی درباره امکان اجرای خیابانی خود اظهار کرد: برای موسیقی پاپ، حداقل برای من اجرای خیابانی ممکن نیست؛ چراکه ما در سالن‌ها مشکل صدا داریم، چه برسد به فضای باز.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت محاکمه قاتل سریالی که پس از آزار مهاجران ایرانی، آنها را تکه تکه کرد+عکس سود سهام عدالت مشمولان عادی چقدر است !؟ +جزییات 2 برابر شدن یارانه نقدی / پیشنهاد برای سال 98 فوتبالیست معروف از تانکر آب بیرون کشیده شد / بازپرس راز یک پارتی شبانه در تهران را برملا کرد بریدن سر مرد کرجی به سبک داعشی ها در حمام! + جزییات ارتباط راحله با مردان غریبه سرنوشت شومی را برای او در ویلای فشم رقم زد+ عکس نمی دانستم وقتی با بهناز ازدواج می کنم با دختر گانگستر مشهد وصلت کرده ام قاتل سریالی که پس از آزار 2 مهاجر ایرانی، آنها را تکه تکه کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سرنوشت ترسناک پسر 20 ساله ایرانشهری ! سرنوشت ترسناک پسر 20 ساله ایرانشهری به خاطر اختلاف مالی پدرش با تبهکاران پیدا شدن جسد بازیکن 18 ساله تیم فوتبال معروف پس از ۲ روز+عکس حیوان وحشی به جان روستاییان افتاد / وحشت مسافران قطار از این حیوان مردگانی که با تابوت های عجیب به خاک سپرده می شوند+ عکس خانواده این مرد نگران هستند / عباس یک مسافر سوار کرد و دیگر برنگشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی خواننده قلب Heart پزشک Doctor سلامتی Health موفقیت ایران خواننده خوانندگی خداحافظی شهرام شکوهی عکس قتل زندگی تصاویر مرد خودکشی شوم پسر راننده جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # حامد آهنگی ، بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت