Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیرکشور در هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، ضمن تأکید بر ضرورت باور الزامات جنگ اقتصادی تأکید کرد: با اعتماد به توان کشور و اتکاء به مردم هیچ نگرانی در مواجهه با تحریم ها نداریم.
«عبدالرضا رحمانی فضلی» شامگاه دوشنبه در محل وزارت کشور بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست اندرکاران بخش های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون های عمومی؛ از خطبه های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه ها و فضای مجازی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی گفت، رضایتمندی و استمرار مقاومت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.رحمانی فضلی با اشاره به در پیش رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: لازم است همه دستگاهها، شرایط بخش های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع بینانه در رسانه ها مطرح کنند و رسانه ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً مطلع از ابعاد مختلف مسئله، برای بحث های کارشناسی در این زمینه استفاده کنند.وی خاطرنشان کرد: نقدها بایستی مطرح شود اما رسانه ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض ها و داوری های غیرمنصفانه و غیرعادلانه باشند.وزیر کشور با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع بینانه افکار عمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاههای مختلف کشور به شبهات و انتقادات مطرح شده در رسانه ها را خواستار شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش های ارائه شده از سوی کارگروه های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت اتقاء حرکت های ایجابی و تلاش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش های مختلف کشور از طریق همکاری دستگاههای مختلف و رسانه ملی تأکید کرد. برچسب ها: عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، اقتصاد

منبع: خرداد

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند

سرتیپ الکساندر فومین این سخنان را شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور سفیر کشورمان و همچنین برخی مقامات نظامی کشور روسیه و تعداد قابل توجهی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف در مسکو برگزار شد، بیان کرد.
معاون وزیر دفاع روسیه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران از کشور خود دفاع می‌کنند و امنیت را برای کشور خود به ارمغان می آورند و ضمانت اساسی برای استقلال و پیشرفت کشور خود هستند.

شراکت راهبردی ایران و روسیه در بسیاری از حوزه‌ها
فومین در بخش دیگری از سخنان خود به سیر توسعه مناسبات روسیه و ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ ملت های روسیه و ایران روابط قدیمی و مستحکمی دارندد. دوستی بین آنها در حال توسعه و ادامه است و شراکت راهبردی در بسیاری از زمینه ها دیده می‌شود که یکی از حوزه‌های تعامل در حوزه دفاعی است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید