Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاف نظر اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات گفت: در حال حاضر دیدگاه‌های مختلفی میان اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات وجود دارد.

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات از طرح پارلمان اصلاحات اظهار کرد: طرح پارلمان اصلاحات اکنون در شورای عالی سیاست گذاری در حال بررسی است که پذیرش آن به طور کامل نیاز به بحث و بررسی بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کلیت این طرح در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پذیرفته شده اما کماکان درباره جزئیات آن بحث وجود دارد، بنده در مجموع این طرح را یک حرکت رو به جلو می‌دانم.

صادقی با اشاره به اختلاف نظر اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات اظهار کرد: در حال حاضر دیدگاه‌های مختلفی میان اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان اصلاحات وجود دارد.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان موافق طرح پارلمان اصلاحات معتقدند که نقش آفرینی احزاب باید افزایش پیدا کند و مخالفان طرح پارلمان اصلاحات می گویند فرصت شکل‌گیری احزاب قوی ایجاد نشده است، ظرفیت های‌ملی در غالب اشخاص حقیقی وجود دارد، که باید از آنها استفاده کرد، اما تا آنجا که بنده اطلاع دارم در پارلمان اصلاحات ساز و کاری دیده شده  است که احزاب موجود بتوانند عضو معرفی کنند.

صادقی  خاطرنشان کرد: در طرح پارلمان اصلاحات امکان دارد یک حزب ۵۰ نفر را معرفی کند که برخی از این تعداد می توانند اشخاص حقیقی باشند، از این جهت طرح پارلمان اصلاحات می تواند نظر هر دو دسته اصلاح طلبان موافق و مخالف را دربر بگیرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که برای انتخابات آتی مجلس و ریاست جمهوری کدام نهاد اصلاح‌طلب ساماندهی اصلاح طلبان را بر عهده دارد، تصریح کرد: شورای عالی در حال حاضر کار خود را برای انتخابات شروع به کار کرده است و فعلا با سازو کار شورای عالی پیش می‌رویم اما امکان دارد در آینده شورای عالی با بررسی و تصویب پارلمان اصلاحات تغییر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آخرین اخبار سیاسی شورای عالی پارلمان اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

ثبت نام در آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی از شنبه ۲۲ اردیبهشت آغاز می شود و داوطلبان تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام فقط بصورت الکترونیکی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

داوطلبان باید پس از پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون، فرم ثبت نام را تکمیل کنند. لینک پرداخت هزینه و ثبت نام آزمون در مهلت اعلام شده بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه ۷ مرداد تا چهارشنبه ۱۰ مرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبان باید در این بازه زمانی با مراجعه به سایت، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. ساعت دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) در روز آزمون الزامی است.

بر اساس شرایط، ممکن است آزمون بصورت الکترونیکی یا کاغذی برگزار شود.

شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

به گزارش مهر، همچنین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای خطاب به دانش آموختگان رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور اعلام کرده است: بر اساس مصوبه شورایعالی ارزشیابی مدارک تحصیلی خارج از کشور وزارت بهداشت در ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ به منظور حفظ کیفیت و رعایت عدالت در سنجش و ارزیابی علمی متقاضیان ارزشیابی، مقرر شد آزمون ارزشیابی کتبی به صورت متمرکز جایگزین مصاحبه‌ های انجام شده در جلسه کمیسیون‌ های ارزشیابی شود.

کد خبر 6091854

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس