Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@16:08:56 GMT

رانندگان معترض، شانزليزه پاريس را بستند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۳۳۹۸

رانندگان معترض، شانزليزه پاريس را بستند

خبرگزاري آريا - شمار زيادي از رانندگان معترض آمبولانس با پارک خودرو‌هايشان، خيابان شانزليزه پاريس را بستند.
به گزارش پارس‌تودي، رانندگان معترض آمبولانس که پيش تر جاده‌هاي منتهي به پاريس را مسدود کرده بودند، بامداد امروز سه‌ شنبه با پارک خودرو‌هايشان و آتش زدن چند خودرو در شانزليزه، رفت و آمد را در اين خيابان اصلي پاريس متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرهاي فرانسه از حدود سه هفته پيش صحنه اعتراضهاي وسيع و خشونت بار ضد دولتي است.
آشوب‌هاي اخير فرانسه پس از آن آغاز شد که گروه موسوم به «جليقه زردها» تظاهرات گسترده خود را در اعتراض به سياست‌هاي اقتصادي دولت امانوئل مکرون، رئيس‌جمهوري فرانسه آغاز کردند.
درگيري ميان تظاهرکنندگان و پليس باعث به خشونت کشيده شدن اعتراضات شد. درگيري ميان پليس فرانسه و تظاهرکنندگان در پاريس، پايتخت فرانسه را به منطقه‌اي جنگي تبديل کرده است.
در طي اين ناآرامي‌ها که وارد سومين هفته شده و بدترين آشوب 50 سال اخير در فرانسه لقب گرفته است، تاکنون در مجموع 3 نفر کشته و 3000 نفر ديگر زخمي و بازداشت شده‌اند.
141/118
کليدواژه فرانسه امانوئل ماکرون اعتراض

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فرانسویان از فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، تظاهرات حمایت از فلسطین در پاریس این هفته پس از کش و قوس فراوان و مخالفت اولیه دولت فرانسه، سرانجام برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نشریه مدیا پارت درباره موضع دولت فرانسه نوشت: علیه همبستگی با فلسطین. حمایت از فلسطین در فرانسه جرم محسوب می‌شود. مک کارتیسمی به سبک فرانسوی.

منظور این نشریه از مک کارتیسمی به سبک فرانسوی اشاره به عوام فریبی، سانسور و احضار مخالفان صهیونیسم و طرفداران مقاومت در روز‌های اخیر است.

مخالفت با نژاد پرستی، اسلام هراسی و خشونت پلیس عنوان پوششی تظاهرات این هفته حمایت از فلسطین در پاریس بود.

برگزارکنندگان این تظاهرات همچنین خواستار منع حضور رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک پاریس و تحریم محصولات و شرکت‌های اسرائیلی و نیز شرکت‌هایی که با این رژیم کار می‌کنند، شدند.

اظهارات:
مصاحبه اول: یک شهروند فرانسوی
مصاحبه دوم: از مسئولان برگزارکننده تظاهرات ضدصهیونیستی


دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند