Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:12:42 GMT

آسانسورهای غیر استاندارد درگناوه مهروموم می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۳۷۹۴

آسانسورهای غیر استاندارد درگناوه مهروموم می شود

گناوه- ایرنا- معاون عمرانی فرماندار گناوه گفت: آسانسورهای ساختمان های شخصی و عمومی در شهر گناوه بازرسی و در صورت نبود گواهی ایمنی نصب، با حضور نماینده دادستان توسط استاندارد مهروموم می شود.

به گزارش ایرنا، حسام منصوری مطلق روز سه شنبه در نشست استاندارد مصالح ساختمانی در شهرستان گناوه افزود: باتوجه به بررسی های به عمل آمده بیشتر آسانسورهای نصب شده در ساختمان های شخصی و عمومی این شهر فاقد گواهی ایمنی و غیر استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: نظارت نکردن و ایمن نبودن آسانسور ساختمان پزشکان شفا در خیابان امام خمینی گناوه در هفته گذشته باعث مرگ یک شهروند شد که این موضوع حساسیت ها را چند برابر کرد.
وی بر استقرار شرکت بازرسی و نصب آسانسور در این شهر تاکید کرد و اظهار داشت: به دلیل نبود این شرکت در گناوه، شهروندان برای نصب آسانسور ساختمان خود، باید متخصص فنی از شهرهای بوشهر، برازجان یا شیراز بیاورند که علاوه بر هزینه بیشتر، برخی از آسانسورهای نصب شده فاقد ایمنی و استاندارد لازم است.
منصوری مطلق، به استفاده از بتن آماده در همه سازه های اسکلت بتونی بیش از سه طبقه تاکید کرد و افزود: مصالح ساختمانی مصرفی در ساخت و سازهای این شهرستان استانداردسازی نشده و از کیفیت لازم برخوردار نیست.
شهردار گناوه گفت: مصالح ساختمانی را باید در مبدا استاندارد سازی کرد.
ماشاله احمدی افزود: نظارت مستمر بر کارگاه های تولیدی مصالح ساختمانی توسط اداره استاندارد به منظور ارزیابی کیفیت آنها لازم است.
رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه به فوت یک شهروند در آسانسور ساختمان پزشکان شفا در این شهر اشاره کرد و گفت: آسانسور این ساختمان فاقد گواهی ایمنی استاندارد بوده که در سال 1394 با حضور دادستان از آن محل 2 بار بازدید به عمل آمد و نواقص موجود به مالک ساختمان تذکر داده شد.
قدرت الله شاهین زاده افزود: شهرداری باید در هنگام صدور گواهی پایان کار ساختمان از این اداره گواهی ایمنی استاندارد را استعلام کند اما برخی از ساختمان ها دارای آسانسور غیر استاندارد بوده و گواهی پایان کار نیز صادر شده است.
چهارشنبه هفته گذشته یک بیمار 64 ساله اهل شهرستان گناوه که به کلینیک تخصصی شفا مراجعه کرده بود بر اثر سقوط به چاله آسانسور این مرکز در دم جان باخت.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گواهي ايمني آسانسور استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 151 MB کد خبر 6095986

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • پرده‌های حفاظت خورشیدی؛ راهکار پایداری ساختمان‌ها
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد