Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، رئيس شوراي اسلامي استان گفت: با توجه به اين که استانمان سالهاست با خشکسالي هاي پي در پي مواجه است و کشاورزان نتواسته اند توليد مناسبي داشته باشند، ضرورت دارد وامهاي آنها استمهال و جرايم ديرکرد تسهيلاتشان بخشوده شود.

بلوچزهي با تاکيد بر همکاري بيشتر بانک کشاورزي براي جلوگيري از ضرر و زيان بيشتر کشاورزان و دامداران، افزود: قرار شد تا آخرهفته آينده، ابهامات تسهيلات سررسيد شده بررسي و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي گفت: با توجه به اين که کشاورزان استان واقعا خسارت ديده اند،  دولت نه تنها بايد مهلت پرداخت تسهيلات را حداقل تا پايان  سال 98 تمديد کند بلکه ضروري است کمک هاي بلاعوض هم به کشاورزان و دامداران بدهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تسهیلات خشکسالی سیستان و بلوچستان وام کشاورزان شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد

مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با شدت یافتن بارش‌ها در استان مدارس ۱۱ شهرستان امروز چهارشنبه غیرحضوری برگزار می شود.   مجید محبی گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس شهرستان‌های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های محلی و آبگرفتگی معابر امروز غیر حضوری خواهد بود.   وی عنوان کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و وجود رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت از رفتن کنار رودخانه‌ها و مسیل ها خوداری شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای خودکفایی در تولید بذر گندم در سیستان و بلوچستان
  • همکاری مردمی برای گذر از مشکلات سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد