Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان فرماندار شهرستان تالش امروز گفت : کارگران شرکت صنایع چوب اسالم 4 ماه حقوق و دستمزد معوقه داشتند که  حقوق یک ماه آنها ماه گذشته پرداخت شد اما حقوق 3 ماه شهریور ، مهر و آبان 97 هنوز پرداخت نشده است.
آقای مهدوی با بیان اینکه شرکت صنایع چوب اسالم  تالش با مشکل بدهی و کمبود نقدینگی برای تهیه مواد اولیه مواجه است افزود : در نشست رفع موانع تولید با حضور آقای احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان مقرر شد تا اسفند 97 مشکل بدهی شرکت صنایع چوب اسالم به تامین اجتماعی و همچنین اداره کل اقتصاد و دارایی حل شود تا مسئولان این شرکت بتواند برای حل مشکل نقدینگی تسهیلات رونق تولید بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در زمان کنونی سرمایه گذاری از شهرستان خلخال حدود 400 میلیون تومان هزینه خرید چوب مورد نیاز شرکت صنایع چوب اسالم را تامین می کند تصریح   کرد : این کار کافی نیست بطوریکه این شرکت فقط با یک سوم ظرفیت فعال است.
فرماندار تالش با بیان اینکه رایزنی ها با مسئولان استانی برای حل مشکلات شرکت صنایع چوب اسالم ادامه دارد تاکید کرد : هر 15 روز یک بار مشکلات شرکت صنایع چوب اسالم  به ویژه پرداخت مطالبات کارگاران پیگیری می شود.
3 نهاد استان قدس رضوی ، صندوق بازنشستگی کشور و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی سهامدار شرکت صنایع چوب اسالم هستند. 
این  واحد صنعتی 130 کارگر داشت که 50 نفر آن بازخرید کرده اند و 70 نفربکار مشغولند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معوقات کارکنان صنایع چوب اسالم پرداخت یک ماه سرمایه گذار تامین مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر