Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@22:42:27 GMT

شروط مجلس برای بخشودگی سود تسهیلات

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۰۴۵۲۹

شروط مجلس برای بخشودگی سود تسهیلات

نمایندگان مجلس شروطی را برای بخشودگی سود تسهیلات در سال جاری مشخص کردند.بر این اساس سقف بخشودگی سود تسهیلات زیر یک میلیارد ریال مشروط بازپرداخت اصل تسهیلات و بخشش جریمه‌های متعلقه 73 هزار و 200 میلیارد ریال تعیین می‌گردد.

 نمایندگان مجلس در ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بودجه سال 97 تصویب کردند که متن زیر به بند ط تبصره 16 الحاق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سقف بخشودگی سود تسهیلات زیر یک میلیارد ریال مشروط بازپرداخت اصل تسهیلات و بخشش جریمه‌های متعلقه 73 هزار و 200 میلیارد ریال تعیین می‌گردد.

هر یک از مسئولین بخشودگی سود تسهیلات زیر یک میلیارد ریال می‌تواند از زمان تصویب این قانون صرفا یک فقره از بخشودگی سود تسهیلات موضوع این بند استفاده کند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است بدون رعایت مبلغ حداکثر تسویه مطالبات بانک مرکزی در بانک‌ها به تفکیک هر بانک مندرج در جدول ضمیمه تبصره 35 قانون اصلاح بودجه 95 کل کشور به اجرای طرح بخشودگی سود تسهیلات زیر میلیارد ریال اقدام کند.

تسهیلات اتحادیه مرکزی تعاونی‌های عشایری ایران در صورت بازپرداخت اصل آن مشمول بخشودگی سود و جریمه و استفاده از مفاد این حکم می‌شود./

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صالح محمدی با اشاره به پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به ۷۸۰ نفر از کشاورزان گیلانی خبر داد و گفت: این تسهیلات برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومانی گیلان در بخش مکانیزاسیون در سال ۱۴۰۲ افزود: به دلیل مشکل در سامانه سمات بانک کشاورزی این میزان اعتبار کامل به استان تخصیص نیافت. 
 رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: اعتبار ویژه مکانیزاسیون امسال ۲۴۰ میلیارد تومان است که پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید