Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی تاکید کرد که ائتلاف متجاوز عربی در عمل به درخواست‌ها برای آتش‌بس اعتنایی نکرده و به عملیات تجاوزکارانه خود و ارتکاب جنایات مختلف در ۱۰ روز اخیر ادامه داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک کنفرانس مطبوعاتی عنوان داشت: ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان طی ۱۰ روز گذشته ۳۵۰ بار مناطق مختلف یمن از جمله "صعده" و "الحدیده" را هدف حملات خود قرار داده است که در اثر این حملات هوایی شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی و تعدادی از منازل مسکونی شهروندان در استان حدیده نیز تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حملات هوایی متجاوزان بر محله‌های شرقی و جنوبی شهر الحدیده و "الدریهمی" و منطقه "کیلو ۱۶" متمرکز بوده و همچنین مناطق حساس و حیاتی الحدیده را هدف قرار داده که خسارت‌های زیادی به کارخانه‌ها و انبارها وارد کرده است.

سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه تصریح کرد: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز همچنان با ده‌ها بمب خوشه‌ای و ممنوعه در سطح بین‌المللی، مردم را در صعده و "حجه" هدف قرار می‌دهند که در نتیجه این حملات، ۱۱۲۴ تن شهید و ۱۶۶۵ تن دیگر مجروح شدند که بیشتر قربانیان کودک بودند و بیشتر این بمب‌ها ساخت آمریکاست.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به مقاومت نیروهای یمنی در جبهه‌های مرزی اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ روز گذشته ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در چندین عملیاتی که انجام داده‌اند با بیش از ۵۰ حمله دشمن در محورها و جبهه‌های مرزی مقابله کرده‌اند که در نتیجه آن، خسارت‌ها و تلفات سنگینی به نیروهای دشمن در این جبهه‌ها وارد شد.

یحیی سریع در پایان خاطرنشان کرد: تلاش‌های دشمن برای نفوذ شکسته خورده و روند جنگ در تمامی جبهه‌ها به نفع نیروهایمان است و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی کنترل ارتفاعات استراتژیک در جیزان و مواضعی در عسیر و نجران که اهمیت نظامی دارد را به دست گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۰۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد